efikkan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hei! Hvilken sanger/artister/band liker dere best innenfor countrymusikk? Jeg synest Vassendgutane er veldig bra. Edit: Liste over gode forslag: (skal utvides etter hvert) Norsk country: * Vassendgutane Utenlandsk country: * Alan Jackson * George Straight * Hank Williams & Jr * John Fogerty * Kenny Rogers * The Tussler * Garth Brooks * Brooks & Dunn * Travis Tritt * Johnny Cash * Dwight Yoakam * Willie Nelson Endret 2. august 2005 av efikkan Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Må si country er en sjanger jeg aldri har likt spesielt godt i det hele tatt, men fikk øyna opp for noen godlåter etter noen timer med K-Rose (radiokanal i GTA:SA), George Straight - All My Exes Live In Texas Hank Williams - Hey Good Lookin' Og så videre Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Må si country er en sjanger jeg aldri har likt spesielt godt i det hele tatt, men fikk øyna opp for noen godlåter etter noen timer med K-Rose (radiokanal i GTA:SA), George Straight - All My Exes Live In Texas Hank Williams - Hey Good Lookin' Og så videre Lol? Jonny Cash og John Fogerty for teh win. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 George Straight - All My Exes Live In Texas Eneste jeg gidder å høre på Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 George Straight - All My Exes Live In Texas ftw Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hører ikke på country.. Men klarer fint å høre på Jonny Cash og Garth Brooks - The Thunder Rolls så d Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Et helt unødvendig innlegg med nedlatende beskrivelse av countrymusikk og -fans ble fjernet. (Svaret på den forsvant i samme slengen.) La de som liker en sjanger få glede seg over den i fred. Geir Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Kenny Rogers - The Gambler. Highwaymen hvor Johnny Cash, Willie Nelson , Waylon Jennings og kris Kristofferson spiller i lag. Endret 6. juli 2005 av Lugmeister Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 The Tussler! Og selvsagt, gode gamle Cash Lenke til kommentar
icer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Johnny Cash Live from San Quentin er litt kul med tanke på at han sonet der og at konserten ble stoppet pågrunn av at fangene stormet scenen =) Garth Brooks, Alan Jackson, Brooks & Dunn er helt geniale... Eneste kvinnelige artisten jeg liker egentli er Tanya Tucker, vet ikke hvorfor, Heidi Hauge er helt ræva syns jeg.... Endret 7. juli 2005 av icer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Ah bra tråd. Skal følge med her så lenge ikke noen pubertale vattnisser ødelegger tråden fordi de ikke vet bedre. Jeg elsker stemningen i countrymusikk og prøver å få samlet det beste. Mine favoritter hittil er: * Johnny Cash, Willie Nelson , Waylon Jennings og kris Kristofferson - Highwayman * Alan Jackson - Chattahoochee * Johnny Cash - Solitairy Man * Johnny Cash - Don't Take Your Guns to Town * Johnny Cash - Boy Named Sue * Johnny Cash - Cat's in the Cradle Gi meg noen gode tips her nå. Er ikke så lett å finne noen bra låter. Endret 8. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Som flere andre i denne tråden fikk jeg øynene (ørene) åpnet da jeg spilte GTA: SA. K-Rose er omtrent det eneste jeg gidder å høre på. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Johnny Cash er legendarisk. Kjøpte 4 cd'er settet. Det var ikke billig Selv hører jeg egentlig mest på Alison Krauss & Union Station. Det siste albumet deres er ganske bra. Hun er en av verdens beste sangere, uten tvil. To god sanger av Alison Krauss & Union Station er "Crazy As Me" og "Goodbye Is All We Have". Hvis du vil høre på årets beste instrumentalprestasjon i 2003, bør du høre på "A Tribute to Peador O'Donnell/Monkey Let the Hogs Out"... Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ingen over Johnny Cash ingen under spesielt sangen som hetter I walk the line Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 GTA er tingen Hey good looking.. what you'got cooking.. how about cooking something up with meeeeeeEEE! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 btw, alle som er into country music burde få med seg Howdy - countrymusikkens historie på NRK1 eller NRK2. veldig bra greier.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Bra tråd .. Country sjangeren har utrolig mange fine og bra sanger for alle aldre. Det er dessverre mye fordommer. Setter man seg ned og faktisk hører, så tror jeg veldig mange flere begynner å høre på country.. Denne er fin : Travis Tritt - I Don't Love You Anymore Endret 8. juli 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå