karinaas Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Netcom kjøper Chess I dag ble det bekreftet at Netcoms eier TeliaSonera kjøper norges tredje største mobiloperatør, Chess, til en prislapp på 1,8 milliarder norske kroner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 For sent, det er laget en tråd om dette dor lenge siden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=440846 Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 For sent, det er laget en tråd om dette dor lenge siden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=440846 Dette her er da snakk om en artikkel, ikke en tråd. Denne tråden blir laget automatisk sammen med publiseringen av artikkelen. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Dette var virkelig dårlige nyheter Har brukt chess nå i mange år, og er meget fornøyd med de lave prisene som er hos dem, men dersom prisene øker til netcom nivå er jeg borte før de vet ordet av det. Har tidligere hatt netcom å var fornøyd den gangen, men som nevnt, alt for høyt prisnivå. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 så chess kjøpte opp sense og netcom kjøpte opp chess, hvem er det som eier sense for øyeblikket? eller var det slik at eierne av chess kjøpte sense og eierne av netcom kjøpte chess slik at eierne av chess nå bare eier sense? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Chess kjøpte vel Sense først og fremst for å få kundene. Altså er nå tidligere Sense-kunder Chess-kunder, om jeg ikke tar feil. Videre vil Chess-kunder fortsette å være Chess-kunder, det er bare eierskapet som har blitt byttet. Tar forbehold om at jeg kan ha misforstått alt det her;) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Videre vil Chess-kunder fortsette å være Chess-kunder, det er bare eierskapet som har blitt byttet. Det forutsettet at ikke netcom utnytter sin posisjon til å endre på alt av betingelser som f.eks priser osv. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Chess kjøpte vel Sense først og fremst for å få kundene. Altså er nå tidligere Sense-kunder Chess-kunder, om jeg ikke tar feil. Videre vil Chess-kunder fortsette å være Chess-kunder, det er bare eierskapet som har blitt byttet. Tar forbehold om at jeg kan ha misforstått alt det her;) Trur jeg og. Men hva er vitsen med å ha to tråder med samme emnefelt? Blir ikke det forvirrende? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sense kundene er enda Sense kundene. Brandet består pr. idag Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 For sent, det er laget en tråd om dette dor lenge siden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=440846 ?? Ikke alle leserne våre vanker på forumet, så en artikkel er nok nødvendig uansett hvor mange tråder det finnes om emnet på forumet. -- Vollvik Gruppen/Chess har fått ny hovedeier. Ingenting annet har forandret seg. Administerende direktør og gründer, Idar Vollvik, vil fortsette som direktør i selskapet også videre fremover. Chess skal fortsette som før, og vi vil nå få enda bedre innkjøpsvilkår, noe som igjen betyr lavere priser for våre kunder. Iallefall ifølge Idar Vollvik. (Ifølge chess.no. Står også i artikkelen.) EDIT: Pologutt: Emnet stammer direkte fra artikkelens overskrift, og oppstår automatisk når artikkelen publiseres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg