Data_Smurfen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 pupper på jenter er som smør på flesk..det blir bare bedre av det! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Skal vi vise noen manns brøster eller? hehe Endret 10. juli 2005 av lperik Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ikkje verst til topic; pupper er fine og se på, ta på, smake på og alt det der de, men ingenting slår en super rumpe i mine øyne. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 til topic; pupper er fine og se på, ta på, smake på og alt det der de, men ingenting slår en super rumpe i mine øyne. Enig. En killer ass vinner lett over noen oljete boobs. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) mine pupper http://home.no/mareli/IM000073.JPG bildet er ca 1 år gammelt , men der er ikke skjedd noe spesielt med puppene mine på den tidlen , har bare fått noen få flere svarte hår på di ( urk det er stygt og eg napper di vekk ) - (Tulla) _________ Grunnen til at gutter liker pupper er vel at vi er oppvokst med dem, altså at vi fikk mat ol. når vi var små fra de. Det har vel jenter også (fått mat, etc)? Det er vel derfor vi har lesbiske? Endret 10. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Enig. En killer ass vinner lett over noen oljete boobs. Hmm... "Ja takk, begge deler." Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Helt siden jeg ble tenåring og jeg så at det skjedde noe med jentene. Noe som de prøvde å skjule. Og noen det helt motsatte. Store pupper, små pupper ingen betydning for oss gutta. De jentene hadde noe spennede som vi gutta likte å snakke om. I tillegg til kroppen deres utviklet seg da. Men puppene var det som stakk mest ut nå vi hadde svømming. Ja vi er noen kåte griser hver gang vi NESTEN kan se en pupp. Det er ikke uten grunn at baywatch er så populær. Til og med i asia, særlig Japan er pupper inn. Jo større jo bedre. Bare se på alle anime filmene deres. 13 åringer med pupper og kropper som mange jenter i norge hadde vært sjalu over. Tanken på at det finnes knapt noen i japan med størrelse A+. Men de har vist vokst etter mc. donalds kom ditt. Jeg skal innrømme at jeg er en Puppoman. Og det er et av mine største gleder her i verden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 måtte bare poste mine pupper jeg må vel være den enste av de som har posta bilder som har "pupper" Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Egentlig rart at dere ikke har bedt noen av jentene poste bilde. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Egentlig rart at dere ikke har bedt noen av jentene poste bilde. Fordi vi alle vet at det ikke kommer til å skje, og at det bare ender med sure jenter. Edit: Men for all del Tonio, post i vei. I'm not stopping you. ^^ Endret 10. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Mannebryst > kvinnebryst imho TIDENES BRYST: Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ass, ass, ass 'n titties! Snasen hekk er viktig (type ikke flat) og puppene er flotte om de passer innin hånda. Men fy faen å viktig det er at dama har brains også. Har møtt flere av de som man kunne blitt med for resten av livet pga utseende, men som var helt idiot... Og silikon/saltvannsinnlegg er Naturlig for teh win! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Naturlig er BEST! Ingen tvil om det! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Naturlig er BEST! Ingen tvil om det! Takk Gabbas.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det kommer nok fra barndommen. Mors bryster var tross alt den eneste matkilden vår. Er nok bl.a. det, men da begynner jeg å lure på hvorfor vi synes rumper også er digge... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det kommer nok fra barndommen. Mors bryster var tross alt den eneste matkilden vår. Er nok bl.a. det, men da begynner jeg å lure på hvorfor vi synes rumper også er digge... mat :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) og de er bortimot den mest perfekte puta du kan tenke deg Secound that Damen er ikke heeelt enig da Camilla: Hvis du leser dette, neida, man må ikke bruke de som pute Endret 11. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Kom igjen jenter, nå har gutta vist sine bryster så nå er det deres tur. Endret 11. juli 2005 av Grundig Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kom igjen jenter, nå har gutta vist sine bryster så nå er det deres tur. flatbrystet jeg så...sorry ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå