ilpostino Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Såvidt jeg vet er tallet antall cm rundt bysten mens bokstaven står for hvor stor selve puppen er.. såvidt jeg vet.... edit: dette vil si at en med 85A har like kraftig kropp som en som har 85C men har mindre pupper enn hun med 85C.... (skyt meg hvis jeg tar helt feil) Endret 8. juli 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 På et halvt år gikk jeg fra 65A til 75C, så det sier sitt at jeg kanskje ikke har blitt helt vant til dem enda. *grøss* Gi meg info om Bh-størrelser, AnAnAs? ja jeg har alltid lurt på hva som er hva Det har jeg og! så jeg syntes noen kan forklare. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 65-70-75-80 er cm rundt, A-B-C-D er selve puppen. Du kan godt bruke 85A og ha dritsmå pupper, 85 sier bare om hvor stor du er i kroppen. Vet ikke om jeg ordlegger meg så bra på fredagskvelder, men pytt pytt. Forstå meg da mann. Okay. Da ble det lettere å skjønne. 85D er cool. Neida. Det er vel for stort, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette er min mening synes helt omvendt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da har jeg lest litt retningslinjer, og tror dette går innenfor lovlig materiale. http://www.afraidtoask.com/breast/index.html Trykk på "size & shape" i menyen til venstre, der er det mer info om hvor store de forskjellige bryststørrelsene er, og link til hvordan det måles. Som sagt tror jeg ikke dette bryter noen retningslinjer, men ta kontakt med meg eller en moderator om du har innvendinger. Med dette kan vi vel spore tråden tilbake til HVORFOR vi gutter liker pupper, og ikke hvor store de er. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Nipple hair is also quite common... ÆSJ Edit: 34C Endret 8. juli 2005 av Feh Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Nipple hair is also quite common... ÆSJ Edit: 34C Bare husk at dette er amerikanske størrelser, målt i inches. Så om du skal ha i centimeter må du nok omregne litt. Jeg tror det er én ting som er sikkert, årsaken til at kvinner i det hele tatt utviklet store bryster er at menn ble fascinert av dem. Hvis ikke hadde det vært liten grunn til å ha dem så store. Størrelse jeg blir tiltrukket av: Alt som ser ut som en naturlig del av resten av kroppen. På noen passer det seg med store bryster, på andre med små. Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvorfor er gutter og menn så interrisert i pupper?Det er jo bare fett og melkekjerter? På lik linje med et par jur! På samme måte som NASA er interessert i å vite hva kjernen i en komet er: Jakten på det ukjente. Jenter/kvinner har noe vi gutter/menn ikke har, og derfor blir våres sanser pirret: Vi har lyst til å finne ut mer! PS: Dette er en MULIG teori, korriger meg dersom jeg tar feil! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 æ like puppa.. æ e en puppemann. nån som har hørt den? har pupper selv da,, men blir aldri lei jentepupper vet ikke hvorfor.. det bare er sånn Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 æ e en puppemann. ahahahah :!: Jeg synes de er noen fine pyntegjenstander Når jeg er veldig trøtt, kan jeg tenke MYE på pupper.. Vet ikke hvorfor, men det er bare godt å tenkte på Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vil tørre å påstå at gutters 'obsesjon' med kvinnlige bryst er overdrevet og mye mer kulturelt betinget enn vi liker å inrømme, da SÆRLIG med tanke på "larger = better". Puppe er fine de, men jenter er mye mer enn det... Hah! Loser. Silicones ftw, yes please. Jenter = pupper = jenter. Fakta. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hmmm... tror ikke den sida er helt til å stole på egentlig. i følge den har jeg C, men alle BH'ene mine er A så hva veit jeg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hmmm... tror ikke den sida er helt til å stole på egentlig. i følge den har jeg C, men alle BH'ene mine er A så hva veit jeg Det er selv om du regner om fra inches til centimeter? Skal i alle fall ikke komme her og påstå at jeg har masse peiling på størrelse, så noen diskusjon er jeg dømt til å tape. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Cm har bare med hvor stor du er rundt brystkassa. Det har ingenting med puppen å gjøre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Bare så dette jeg: 0 to 1/2 inch - AA 1/2 to 1 inch - A 1 to 2 1/2 inches - B 2 1/2 to 3 1/2 inches - C 3 1/2 to 4 1/2 inches - D 4 1/2 to 6 inches - DD (E) 6 to 7 inches - DDD (F) 7 to 8 inches - G Måles visst ved å ta omkretsen rundt kroppen ved puppen minus omkretsen rundt under puppen + 5. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ser absolutt ingenting rart i det. Om man tenker litt over følgende begynner det jo så klart å bli en anelse rart: Pupper = fett = smør Pupper er fine å kose med = Det er fint å kose med smør Jeg må ærlig talt si at jeg driter langt i hva som er inni pupper. De er pene utenpå, nok for meg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Pupper skal i tillegg til å mate unger, brukes under forspill.. Vi skal like boobies Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Da jeg så denne tråden trodde jeg at vi endelig skulle få bilder av menns brøster, men den gang ei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå