Gå til innhold

Gutter og bryster


g@bb@

Anbefalte innlegg

Pupper er noe av det beste i verden, utrolig fasinerende og veldig digg å se på dem, min samboer har akkurat passe store og jeg er veldig glad i å kysse dem forsiktig rundt brystvorta, snakke litt til dem og kose med dem. Hun elsker det selvsagt og synnes det alltid er veldig morsomt når jeg spør om de vil ha en liten nuss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil tørre å påstå at gutters 'obsesjon' med kvinnlige bryst er overdrevet og mye mer kulturelt betinget enn vi liker å inrømme, da SÆRLIG med tanke på "larger = better".

 

Puppe er fine de, men jenter er mye mer enn det...

Så sant, så sant. Er stort sett bare i den vestlige verden at bryster er erotisk.

Lenke til kommentar
Hvorfor er gutter og menn så interrisert i pupper?

Det er jo bare fett og melkekjerter? På lik linje med et par jur!

Hvorfor er jorda rund? :roll:

Jorda er faktisk ikke rund. Sett fra utallige km over ekvator ser man klart at Jorda har en eliptisk form. Sett rett over den geografiske nord- og sørpoler er Jorda rund, men det er også de to eneste punktene den vil være det.

Lenke til kommentar
Hvorfor er gutter og menn så interrisert i pupper?

Det er jo bare fett og melkekjerter? På lik linje med et par jur!

Hvorfor er jorda rund? :roll:

Jorda er faktisk ikke rund. Sett fra utallige km over ekvator ser man klart at Jorda har en eliptisk form. Sett rett over den geografiske nord- og sørpoler er Jorda rund, men det er også de to eneste punktene den vil være det.

:dontgetit::roll:

Lenke til kommentar
Hvorfor er gutter og menn så interrisert i pupper?

Det er jo bare fett og melkekjerter? På lik linje med et par jur!

Hvorfor er jorda rund? :roll:

Jorda er faktisk ikke rund. Sett fra utallige km over ekvator ser man klart at Jorda har en eliptisk form. Sett rett over den geografiske nord- og sørpoler er Jorda rund, men det er også de to eneste punktene den vil være det.

:wow:

 

 

Det var dagens visdomsord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...