T.F.T Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) noen her som har vært på et friidretts stemne før?sett jentesprintere 15-19 år? herreGUUUD!! og det er ikke puppene nødvendigvis.. Gjett om ! ..puppene må bare passe til resten. de får ikke topp pri hos meg. Helt enig, kroppsfasong generelt er viktigere og at tingene "henger sammen". Endret 11. juli 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kom igjen jenter, nå har gutta vist sine bryster så nå er det deres tur. Du får deg ikke noe med andre ord? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kom igjen jenter, nå har gutta vist sine bryster så nå er det deres tur. Du får deg ikke noe med andre ord? Jeg puler mer enn David Hasselhoff, men synes fremdeles det er festelig å se en vakker kvinnekropp. Ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Kom igjen jenter, nå har gutta vist sine bryster så nå er det deres tur. Du får deg ikke noe med andre ord? Jeg puler mer enn David Hasselhoff, men synes fremdeles det er festelig å se en vakker kvinnekropp. Ikke noe galt i det. Takk LarsP. Edit: Joda AnAnAs, du gir meg mer enn nok. Endret 12. juli 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Personlig er jeg hofte/rompe typen. Bare puppene ikke er firkanta og grønne så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Hadde alle hatt firkanta og grønne pupper, ville vi elsket dem òg!! Post bilde på ny Hanne, fikk ikke sett dem Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Men puppene er definitivt ikke det viktigste på en jente! Det som er inni hodet og hjerte teller mer enn kroppen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Personlig er jeg hofte/rompe typen. Bare puppene ikke er firkanta og grønne så er jeg fornøyd. Kunne ikkje vært meir enig. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Men puppene er definitivt ikke det viktigste på en jente! Det som er inni hodet og hjerte teller mer enn kroppen. Men noen ganger er det alt for mye inni der, og når det vil ut, er det aldri fred å få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå