g@bb@ Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvorfor er gutter og menn så interrisert i pupper? Det er jo bare fett og melkekjerter? På lik linje med et par jur! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det kommer nok fra barndommen. Mors bryster var tross alt den eneste matkilden vår. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hehe, ja.... Vanskelig å svare.. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Fordi alle jenter nesten alltid dekker de til med klær, i motsetning til de fleste andre kroppsdeler. Vi er nysjerrige da vel! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Er ikke alle som er så keen og interessert i pupper da Endret 6. juli 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 "You always want what you can't get (see)" Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 "You always want what you can't get (see)" hør hør, urban eksplorer :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 "Gener" kalles det på nynorsk. Samme genene som gjør at vi er interessert i feminine rumper. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det forbindes vel med kvinnelighet, siden det produseres melk der når man får barn. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har ikke pupper selv, derfor er det litt interesant. Men, det er begrenset hvor fåkkings spennende det er med to fettklumper. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Men, det er begrenset hvor fåkkings spennende det er med to fettklumper. Bollocks to that. For å bruke spillanmeldelsesmetaforen - pupper har bra grafikk, ekstremt god value for money (for de heldige av oss er de gjerne gratis), og en gjenspillbarhet av en annen verden. Er du lei pupper, er du lei livet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Som olsen sier, det har kanskje noe med at gutter ikke har pupper, og det derfor ses på som "feminint". En ting jeg synes er litt rart, er at smale hofter på jenter regnes som pent. Det er jo ikke så "feminint" fra naturens side med smale hofter. Gjør det sikkert vanskligere å føde barn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 brede hofter ser bedre ut enn smale da. det med smale hofter kommer nok fra modlebransjen hvor alt skal være så lite så mulig, inkludert hjernen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kvinnelige kurver er pent Men FOR brede hofter er ikke pent. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hadde jeg vært jente hadde jeg lekt med puppene mine hver eneste dag! Endret 6. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 brede hofter ser bedre ut enn smale da. det med smale hofter kommer nok fra modlebransjen hvor alt skal være så lite så mulig, inkludert hjernen! *wee* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hadde jeg vært jente hadde lekt med puppene mine hver eneste dag! Hey, du leker ikke med mine hver dag! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hadde jeg vært jente hadde lekt med puppene mine hver eneste dag! Hey, du leker ikke med mine hver dag! Det forandres i morgen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvorfor er gutter og menn så interrisert i pupper? Det er jo bare fett og melkekjerter? På lik linje med et par jur! Aner vi mangel på bryster? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hadde jeg vært jente hadde lekt med puppene mine hver eneste dag! Kvinner er kvinner, og menn er menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå