Christian86 Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 snakket med hun på telefonen i dag. Vi fikset det. Samtidig fikk jeg beste beskjeden i verden. Etter 400 timer fravær i 3 år på vgs kom jeg inn på førstevalget mitt til videre studier Økonomi og administrasjon i 3 år, samtidig skal jeg greie å ta 5 årig master i juss Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvor gammel sa du hun venninnen din var? Grei at du skriver veldig voksent av deg, og at det kan være nesten litt irriterende til tider, men det var da måte på å bitche for det. Hun virka rett og slett skikkelig umoden og absolutt ikke som en venn man vil spare på... Men dere har jo vært venner en stund og trenger kansje bare å være litt fra hverandre og ta en skikelig snakk etter det? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 tror jeg skal følge litt på det Anette_ skrev. Snakket med hun nå, og sitter med en veldig ubehagelig og sterk følelse på at dersom hun kunne velge mellom venninen sin og meg, så ville hun fjerne meg uten å blunke. Hun har stort sett lyst å være sammen med alle andre bortsett fra meg....så vurderer å kutte henne ut. Er en annen grunn og; alle de gangene jeg har vært deppa de siste mndene, så har hun forårsaket det indirekte eller direkte..... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 tror jeg skal følge litt på det Anette_ skrev. Snakket med hun nå, og sitter med en veldig ubehagelig og sterk følelse på at dersom hun kunne velge mellom venninen sin og meg, så ville hun fjerne meg uten å blunke.Hun har stort sett lyst å være sammen med alle andre bortsett fra meg....så vurderer å kutte henne ut. Er en annen grunn og; alle de gangene jeg har vært deppa de siste mndene, så har hun forårsaket det indirekte eller direkte..... Indirekte? Kan du forklare det litt nærmere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå