NickFalk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei, kunne godt tenke meg et så billig som mulig mini-DV kamera til å spille tilbake ferdige prosjekter til. Eneste krav er at kameraet har dv-inn... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Billegaste eg fann i produktguiden var Canon MV700i: https://prisguiden.no/vis_produkt.php?pro...&view=techinfos Koster 3000kr på PCutstyr.no Endret 6. juli 2005 av incanus Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Ikke halvgæli det, får jo til og med analog inn med på kjøpet. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Kameraet kom i dag og ser i hvert fall så langt ut til å være verdt pengene. Den virkelige grunnen til at jeg skriver denne meldingen er forøvrig det gratis ekstrautstyret jeg mottok fra PC-utstyr: 2 esker Lacryl med Honningsmak - free of charge! :!: Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 nam nam Det kameraet er veldig bra i forhold til prisen. Er det noen som vet om det er noe sånt som 3,5 " DV kassettenhet til liksom å sette inn nesten som en cd-rom og koble til ide eller sata? hadde ikke det vært utrolig smart hvis det ikke finnes allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå