Gå til innhold

Prosjekt Méndel - Min første mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var stilig..!

Engelig noen som ikke bare kombinerer svart og blå.. :thumbup:

Gleder meg til å se bassen jeg :yes:

Synes forresten at du var flikn til å lakere jeg.. ;)

Mvh. SacrefiZer :cool:

Edit: Leif kan dra dot pepren grir

Endret av SacrefiZer
Lenke til kommentar

Glisevask: Ja er klar over at grunning ikke koster så mye, men jeg klarte selvfølgelig å glemme det :p

wolfenkill: Ja det neste nå er å lakkere basshøytaleren og kanskje etter det pusse ned og lakkere kabinettet på nytt. Det er en liten skille i sort fargen fra orginalen og det jeg lakkerte. Ser jo en del bedre ut når alt er i samme sortfarge ;)

SacrefiZer: Gul og sort har lenge vært mine ynglingsfarger så sort og blå var aldri i mine tanker en gang. PS: Syntes ikke det passer så bra sammen ;)

Lenke til kommentar
Dette var stilig..!

Engelig noen som ikke bare kombinerer svart og blå.. :thumbup:

Gleder meg til å se bassen jeg :yes:

Synes forresten at du var flikn til å lakere jeg.. ;)

Mvh. SacrefiZer :cool:

Edit: Leif kan dra dot pepren grir

Var det med vilje du bytta ut o og i? Hvis ikke hjemsøker Leif editen din og. :!:

Lenke til kommentar

Har nå Grunnet fronten på sub'en og pusset ned og grunnet det jeg lakkerte gult i fronten på pc'en ;) Bilder kommer etter jeg er ferdig, siden dette blir litt søl og jeg ikke vil grise til kameraet til faren min :(

Lenke til kommentar
Har nå Grunnet fronten på sub'en og pusset ned og grunnet det jeg lakkerte gult i fronten på pc'en ;) Bilder kommer etter jeg er ferdig, siden dette blir litt søl og jeg ikke vil grise til kameraet til faren min :(

Og vi gleder oss til de bildene kommer :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har nå i helga holdt på med å pusse av den gamle lakken på kabinettet, det ligger nå klart for grunning, men skal først borre hull i toppen for å sette inn 12x12 cm's vifte.

Bilder kommer etter dette er fullført for å få mest mulig samlet tråd, ting har en tendens til å se litt bedre ut da :p

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Liten bilde update:

Joda, her kommer enda en update.

Jeg var ikke helt fornøyd med at det var fargeforskjell på sorten fra orginallakken og det nye jeg hadde lakkert så jeg bestemte meg likso godt for å pusse ned hele kabinettet og dette ble da resultatet:

Metall.JPG

Dette gikk rimelig greit med riktig verktøy:

Verktoy.JPG

Men var alikevel veldig slitsomt, men siden det var en fin dag så kunne jeg heldigvis stå ute i frisk luft ;)

Da jeg hadde kommet til at alt var pusset ned, fant jeg ut at det ville være lettest om jeg plukka skallet fra skjellettet, fant derfor ut at bak bakplaten var det et stort og fint rom for støydempingsmatter:

Bak_Bakplaten.JPG

Dermed kan jeg få ekstra god lyddemping ;)

Sånn ser da kabinettet ut:

Skjellett.JPG

Ikke mye igjen her nei ;)

Jeg har nå rett før jeg skrev dette grunnet skallet og front for andre gang (Har sparklet over Chenbro logoen :p ) og bilder vil komme når dette har tørket og jeg er klar for å lakkere.

Jeg har og en del planer fremover for hvordan jeg kan få fronten til å skille seg ut fra resten av Chenbro's Gaming Bomb kabinetter, som for eksempel bytte ut netting foran med en annen type, og seff sparkle og lakkere litt her og ;)

Flere updates kommer etterhvært som jeg har fått ordna kabinettet ;)

Edit: Glemte noe, jeg måtte borre ut poppnaglene for å få av skallet ;)

Edit 2: Skrivefeil

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...