Hansa92 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei! Naa sitter jeg paa pcen til fetteren min og irriterer meg noe grenselost over at det er noe gale med tastaturet... egentlig saa er det ikke noe gale med tastaturet, men noe jeg tror kan vere noe gale med driverene elns... f.eks viss jeg skriver aa blir det en [ og e, o og aa, viss dere skjonte de haaper noen kan hjelpe meg... har hatt samme problemet hjemme men husker ikke hvordan jeg fikser det PS. var litt vanskelig aa beskrive problemet Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tastaturet ditt er konfigurert som engelsk Kontroll planel \ Innstilliger for reignon og språk Velg Norge og Norsk på de valgene. Kanskje har du en språk linje på taskbaren din, i ditt tilfelle står det i såfall EN, trykk på den og velg NO. Har du ikke den høyreklikker du på linja, og velger Verktøylinjer\Sårpklinje. Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Tusen, Tusen, TUSEN TAKK!!!!!!! :!: :!: :!: No funka det fett Svare kom jo med en gang og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå