Gå til innhold

Pc til mellom 8500-9000kr, 19" LCD, AMD, Spill-Pc


Anbefalte innlegg

Der åpnet lommeboken seg litt til ser jeg..  :D Men du må rett og slippe opp litt til, mer eksakt helt til du har 9387 kr i hånda, først da får du en tilnærmet "hitech-gaming-PC, og du spiller Battlefield 2 på godt over middels.

 

For the record 17" lcd utgjør 18"CRT ca, så større. I din prisklasse psser som sagt en 17" bedre, da billige 19" er for treige for spill.

 

Acer 17" LCD Monitor AL1715s 8ms (er vel egentlig 12ms) 1990,-

 

men er ikke en 19" LCD 12ms like rask som en 17" LCD 12ms da?

BENQ T905 (Elkjøp) Pris: 2 495

Joda, hvis millisekundende som oppgis er rett, men må spør, når fikk du de ekstra 500 kronene i forhold til lcden jeg foreslo, når allerede ditt allerede forstørret budsjett på 9k er sprengt med 300 kr fra min side ved seneste oppsett-forslag. (Det må til etter kravene dine). ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åssen er Sapphire Radeon X800XL 256 MB i forhold til GeForce 6600GT 128MB?

Samenlign dem her på høyest oppløsning f.eks.

Og Forskjellen mellom dem øker jo mer kravsomme og nye spillene blir. ;)

 

Men by all means, 6600GT duger, men ser ut til at du etterlengter noe bedre.

Lenke til kommentar
Der åpnet lommeboken seg litt til ser jeg..  :D Men du må rett og slippe opp litt til, mer eksakt helt til du har 9387 kr i hånda, først da får du en tilnærmet "hitech-gaming-PC, og du spiller Battlefield 2 på godt over middels.

 

For the record 17" lcd utgjør 18"CRT ca, så større. I din prisklasse psser som sagt en 17" bedre, da billige 19" er for treige for spill.

 

Acer 17" LCD Monitor AL1715s 8ms (er vel egentlig 12ms) 1990,-

 

men er ikke en 19" LCD 12ms like rask som en 17" LCD 12ms da?

BENQ T905 (Elkjøp) Pris: 2 495

Joda, hvis millisekundende som oppgis er rett, men må spør, når fikk du de ekstra 500 kronene i forhold til lcden jeg foreslo, når allerede ditt allerede forstørret budsjett på 9k er sprengt med 300 kr fra min side ved seneste oppsett-forslag. (Det må til etter kravene dine). ;)

kan kanskje få lånt noen penger av mamma.... men vil helst ikke gjøre det, hater å stå i gjeld :p

Lenke til kommentar

Right you are. ;)

Foretrekker selv Hitachi diskene, fordi deres nye disker har desidert lavest søketid som resulterer i rask oppstart ;) Hørte ikke noe støyforskjell mellom Seagate og Hitachi heller, så de kan anbefales. Men så mye har det ikke å bety. ;) Igjen har Samsung diskene desdert høyest overføringshastighet mellom disker...

Lykke til da. :thumbup:

Går du forresten for 6600GT eller trår du til med x800XL?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...