OscarWoHA Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Morn. http://www.jungelen.net Morsom? Eller slettes? Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 likte igrunnen sau.no og ulv.no bedre som de var før.. stemmer for slettes. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Pff, fullstendig oppbrukt "konsept" Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Bah. Jeg beholder den inntil videre. Hvis noen trenger å hoste en side, så bare PM meg. Akkurat nå betaler jeg 90 kr/mnd for ingenting =) Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Lag en jungel-side da, vel. I det minste få folka til å linke tilbake til deg, ellers mister det jo litt av fiffen. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 For å være ærlig synes jeg det var en dårlig idé. Så jeg stemmer for "slettes" Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kanskje en litt oppbrukt idé. Men hvorfor kan jeg ikke komme tilbake til jungelen? Kommer bare til sau elg og ulv Jeg vil komme til jungelen også Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er ikke CobraM som er webmaster på de sidene... Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hehe jeg liker den oppbrukte ideen din. Har ikke skjønt meninga med de sidene, men jeg besøker dem av og til. Bare for å se om webmastern har oppdatert sida. så behold sida du. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Oppbrukt idé... Uansett kan man ikke komme seg til jungelen etter at man har sett på elgen, sauen og ulven. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Lag en jungel-side da, vel. Klarer ikke. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Oppbrukt idé... Uansett kan man ikke komme seg til jungelen etter at man har sett på elgen, sauen og ulven. Jo. Sauen liker seg ikke i jungelen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Oppbrukt idé... Uansett kan man ikke komme seg til jungelen etter at man har sett på elgen, sauen og ulven. Jo. Sauen liker seg ikke i jungelen. Men da kan du jo legge det til, da, hvis du mener det er mulig. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hadde jeg vært webmaster på sau-sida så. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Okei, men hvem skal gjøre det, da? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvis noen kjenner ulve/saue/elge-webmasteren, så be de om å linke til jungelen.net. Da lager jeg en liten reklame for dem, sånn som det er på ulve/saue/elge-siden. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hvilken skal ut? Sau, Elg, Jungel, Ulv (Hint: Bare én av dem er ikke dyr) Hvilken skal ut? .no, .no, .net, .no (Hint: Bare én av dem er ikke .no) Hvorfor må du blande deg bort i det prosjektet? Kan du ikke bare mekke en blog som alle andre? Og få et jungeldesign på den. Kontaktinformasjon: Aksjer på nett. Endret 9. juli 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå