Sycrob Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg har aldri vært borti mATX kompatible HK. Det jeg lurte på var om vanlige PSUer passer på dette HKet. Jeg har nemlig en vanlig 250watt psu her som jeg ikke bruker, så derfor lurte jeg på om denne passer til et HK som er mATX kompatibelt. Om det er like kontakter osv. før jeg kjøpte HK. For hvis det ikke passer av en eller annen grunn, bestiller jeg en psu i samme slengen. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 så hvitt jeg veit så er det samme kontakt, men vanlige strømforsyninger passer ikke inn i MicroATX tower. SE på microplex så ser du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Det visste jeg, for HKet er jo mye mindre. Jeg skal bygge et eget kabinett, takker for svar. [ Denne Melding var redigert av: Sycrob på 2002-07-27 21:08 ] Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 bygg liten pc. bruk Via Epia hovedkort. de er bare 17x17cm kult Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Det er det HK jeg har sett på, hvordan er det å vise filmer på det HK. Har noen testa TV-outen på det kortet, og lyd. Det er ikke så farlig, men det hadde vært greit om det var sånn passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå