FenrisC0de Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ok, har bluetooth USB adapter i Pc'en som nettopp har blitt installert og når jeg søker så finner jeg telefonen og klarer å koble meg opp osv, men fra telefonen selv er det litt værre, den finner ingen enheter når jeg prøver å sende bilder osv men jeg kan sende bilder fra PC til mobil. hva kan være galt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Driveren er ikke skikkelig innstallert. Innstallerte du driveren som fulgte med før du satte i pluggen? Uansett, du må oppdatere driveren, feks hente ny på hjemmesiden til produsent av donglen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Sikker på at du trenger å bruke programmvaren som følger med? Windows XP finner alt helt flott virker det som. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sikker på at du trenger å bruke programmvaren som følger med? Windows XP finner alt helt flott virker det som. Du burde alltid legge inn programvaren før du kopler sånne ting inn på pc'n. Hvorfor vet jeg ikke. Sikkert pga. at det er no spess. drivere som må legges inn før pluggen settes inn og windows finner dem først.. Lenke til kommentar
BraveCoward Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Ok, har bluetooth USB adapter i Pc'en som nettopp har blitt installert og når jeg søker så finner jeg telefonen og klarer å koble meg opp osv, men fra telefonen selv er det litt værre, den finner ingen enheter når jeg prøver å sende bilder osv men jeg kan sende bilder fra PC til mobil. hva kan være galt? Jeg hadde problemer med det samme. Har du husket å konfigurere USB adapteren slik at den er synlig for andre enheter? På min adapter kan man hake av i menyen om Bluetooth adapteren skal være synlig for andre enheter . Regner med at man kan stille inn det på de fleste adaptere. Husk at du kan sende bilder fra pc til mobil selv om ikke pc`n er synlig for mottak av filer Endret 11. juli 2005 av BraveCoward Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sikker på at du trenger å bruke programmvaren som følger med? Windows XP finner alt helt flott virker det som. Du sa jo akkurat at det ikke virket . Les ALLTID bruksanvisningen før du plugger i slikt. Da slipper du problemer som dette... Ting som bluetooth og trådløst nett virker nemlig ikke skikkelig om man bare plugger det i. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja, omtrent alt du kobler opp mot pc-en må ha en driver innstallert Om du setter inn innstallasjonscd-en før du plugger i mobilen kan du velge å søke etter driver på cd-en, som det garantert er en driver på, da vil alt funke knirkefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå