Gå til innhold

Hd-kabinetter for flere disker? Evt annen løsning?

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Lages det eksterne hd-kabinetter med plass til flere disker innvendig? Grunnen til at jeg spør er at jeg etterhvert ønsker å skifte ut den stasjonære server-windows-boksen (digert kabinett med slitsomt støynivå) med en liten kjekk Mac Mini.

Har 3 stk 200gb seagate-disker i den stasjonære. Det jeg er ute etter er en mest mulig elegant ekstern løsning for disse diskene- kan jeg kjøpe et samlet "hjem" for alle tre?

Evt andre ideer mottas med takk.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv god erfaring med et kabinett lignende dette Emagic-kabinettet.

Mitt har vifte, men denne bråker uakseptabelt mye. Linket derfor til det som er vifteløst.

Overføring går raskt og den er helt driverløs. Disken sitter godt fast (noe den ikke gjør med den tidligere modellen av kabinettet). Forgjengeren til kabinettet jeg linket til skulle visstnok støtte "bare" 250GB. Kan være lurt å sjekke at kabinettet du kjøper støtter disker over 250GB.

Har allerede et eMagic kabinett... som bråker som en jet-turbin. :)

Spørsmålet mitt var om det finnes eksterne hd-kabinetter med plass til flere disker samtidig.. dvs EN feit ekstern boks istedet for en rekke på 3,4 vanlige eksterne kab. :)

Og grensesnitt er ikke så farlig. USB2.0, Firewire og vanlig ethernett er alle akseptable.

Lenke til kommentar

Postet svaret i feil post, thomanil ;)

Komplett hadde iallfall før et kabinett for 3 harddisker. Hadde planer om å kjøpe det, men ble aldri noe av. Jeg klarte ikke å finne det nå, men ring dem el. så kan det godt hende de fortsatt har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...