Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 M er jo bra. Eon suger. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Eon er bra Men Pondus er herre! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vi er heldige som har så mange begavede serietegnere i Norge:) Øverli er sjefen seff.. Jeg kjøper Pondus every time *Gleder meg alltid til ny utgave* Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ahh, nytt nummer idag! *løp&kjøp* Lenke til kommentar
GBD Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 leser Pondus jevnt og trutt. Men som mange andre har nevnt har stripene tapt seg etterhvert som de gjentar seg opptil flere ganger. Håper at Øverli nå legger opp mot en avslutning av bladet nå som Jokke skal bli far å greier... Forresten må også jeg nevne at Eon er genialt! Liker det nesten bedre enn Pondus nå for tiden Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Frode Øverli har ingen planer om å legge ned Pondus hvis det er det du mener Lenke til kommentar
GBD Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 nei, sannsynligvis ikke. Lov å håpe... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har begynt å rive ut sidene som ikke er Pondus. Det gjør bladet mer kvalitetsrikt. Det funker. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da er "fem rette" forhåndsbestilt Gleder meg som en unge. http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?st=si...&r=5&cid=160509 Yeah! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 same here! Gleder meg som en unge som har bare fått en appelsin forrige jul, men nå har blitt lovet en motorsykkel til neste jul. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Gleder meg ekstra siden jeg ikke følger serien i dagbladet, ei i bladet. For meg er det urørt lesestoff. Nesten som å få en jomfru på besøk Lenke til kommentar
kimman Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Pondus er det beste tegneserie jeg vet om. Elsker Rutetid, de er alltid så bra! Rart å tenke på at Frode har tegnet i Pyton før.. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Leser "Pondus" noen ganger...Når jeg savner det, og har noen ekstra gryn! Veldig bra blad Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 pondus er konge m er konge eon er konge bladet er konge btw: hvor mye er første nummer av pondus vert? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kunne solgt mitt for opp til 3000kr. Har fått mange bud, men jeg selger det ALDRI! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Vet det er en bump, men jeg må bare nevne at O store Øverli svarte på spørsmål på dagbladet.no i dag. En av spørsmålene kom fra vår alles kjære Øivind Dahle : Hei sjefen! dvs Frode Hei Frode. Dette er vel egentlig ikke noe spørsmål, derimot skryt til deg og din fantastiske serie. Fra før inneholder jo bokhylla kun de 4 flotte bøkene dine, og venter nå i spenning på bok nr 5 (forhåndsbestilt på haugen bok seff). All ære og takk for mang en latter gjennom de ti siste år. Hail to the King. Innsendt av: Øivind Dahle Jeg takker og bukker! Du er en knakende kjekk fyr, Øyvind. Hilsen Frode Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Siste nummer, med flashback var artig Lenge leve Pondus! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Men jeg må faktisk si at det er en person som jeg digger mer enn Frode Øverli.. Det er ondt å si det , men det går opp igjen når jeg sier at 1. plassen går til... (ja jeg er ikke verdig til å vaske denne mannens dass eller idetheletatt si navnet hans, men dette får være et unntak...) Dagfinn Lyngbø! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg prøver å la vær å lese stripene i avisa, for da er det ekstra fint når bladet kommer. Hvis jeg leser stripene i avisen, så blir jo bare bladet en dyr reprise. Helt fantastisk blad. Digger Eon også Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Finnes ikke noe bedre enn Pondus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå