SumSar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Han er helt ok, men kvaliteten på humoren hans varierer veldig. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Selfølgelig leser jeg pondus!! Gjør ikkje alle det.!? Endret 6. juli 2005 av The Norwegian Pikie Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg kjøper hver eneste utgave av Øverligheten, jeg kan ikke tenke meg å gå uten daglig dose fra avisen eller på start.no. Det er virkelig få skapere som måler seg opp med Frode!! (Sæternes som er skaperen av Jason og M av Mads Eriksen står like under kongen) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg kjøper hver eneste utgave av Øverligheten, jeg kan ikke tenke meg å gå uten daglig dose fra avisen eller på start.no.Det er virkelig få skapere som måler seg opp med Frode!! (Sæternes som er skaperen av Jason og M av Mads Eriksen står like under kongen) Nå må vi ikke glemme Prinsen Jon Lauvik (Eon tegner). Han er faktisk en veldig grei fyr. Jeg nemlig vært på de 4 siste tegneseriefestivalene i Bergen (også kalt raptus), og der har han ETTER den offisielle signeringskøen sutte seg utenfor med en røyk og tegnet for meg og 4-5 andre. Veldig hyggelig kar i tillegg til at han tegner sjefolainen. Eon er NESTEN like bra som frodes galskap Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Leser Pondus. Morsomt å lese til tider, men bare 1 gang. Eon og dilbert er også bra. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Leser "pondus", og "tommy og tigern" i ny og ne. Jeg synes også kvaliteten synker, men det som irriterer meg mest er at det er nesten minst av pondus i pondusbladet. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Pondus! :!: Har abo på Pondus, og leser bladet hver måned og leser stripene i avisa hver dag! Leste gjennom Pondus-blad nr. 1 tidligere i dag Pondus har alltid vært like bra, om ikke bedre i det siste Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 *Flyttes til tegneserier/anime* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Personleg leser eg kun stripene i avisa, men vurderar å abonnere. Pondus er sinnsjukt morsomt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Abonnerer, leser på nett og i aviser Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Får alltid med meg stripene i avisa, det er det eneste. Men Pondus er genial! that's the spirit pondus gir meg alltid en god latter Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Det varmer med sånne intelligente mennesker. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg elsker Pondus. Håper bare det ikke blir noe av film-planene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kjæresten min er forresten en veldig ivrig leser av Pondus. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Pondus likte den serien som stod i ett blad for ikke så lenge siden, "fylla har skylda", lo meg halvt i hjel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Leste fylla har skylda selv.. Råbra! Pondus er pent det, så absolutt.. Onkelen min kjenner kona til Øverli så fatters har originalstripe på hylla hjemme! =D Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Er ikke Øverli skilt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå