Edmund Blackadder Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jepp.. Hvem har nok i hodet sitt her på forumet til å lese daglig i sine bibler. Da tenker jeg på Pondusbøkene, bladene og stripene i avisen. Ikke for å være frekk, men jeg synes at de som misliker Pondus er noen folk med Volvo og hentesveis. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Får alltid med meg stripene i avisa, det er det eneste. Men Pondus er genial! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg har abonnement på Pondus, og elsker serien. Spørsmålet er hvorfor noen andre her på forumet tenkelig skulle bry seg om det? Endret 6. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 yeah noen som vet når den 5 boka hans kommer ut? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 leser alltid i avisen og noen ganger i skaffer jeg meg bladet Lenke til kommentar
Peri Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har alle bøkene og nesten alle bladene. Men syns pondus har gått downhill siste 3-4mnd, hvis det ikke snur så tror jeg ikke jeg gidder kjøpe mer pondus Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 kjøper bladet i ny og ne og leser alltid pondus i avisa og dagbladet.no Misliker bare stripene med den mislykkede tegneserieskaperen, er etter min mening nesten aldri morsome striper. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis du ikke liker Roger stripene (mislykket tegneserieskaper), så må du se litt nøyere på tegningene til Frode "Gud" Øverli. Jeg synes at mange av sluttpoengene i stripene er dårlige, men jeg ler meg ihjel når jeg ser de sprø og utrolig morsomme tegningene han tegner. Avogtil er sluttpoenget råbra, avogtil er tegninene mest morsomt, men det er ALLTID en av delene. Og til deg som synes at Pondus har gått nedover de siste mnd. Enkelt og greit: UENIG! Ferdig Arbeid! Arbeit macht Frei! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Pondus er kjempebra, men dessverre blir det bare mindre og mindre av det i bladene. heldigvis inneholder de få sidene pondus underholding som bare en neve andre tegneserier kan matche(hør: Eon, Kolektivet, Ernie og Monty) Lenke til kommentar
maradona Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har kjøpt alle bladene, albumene og bøkene som har vært isalg, men er veldig enig at de siste månedene har sunket i kvalitet. Håper virkelig det forandrer seg, for det er en genial serie. Gunther 4 life lizzom... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har sluttet med å kjøpe pondus, leser det heller over nettet, bladet er ymse underholdning i det siste med mange striper som har vært trykt før. M er dog også konge, begynner faktisk å like ham mer en pondus nå jeg Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 M er dog også konge, begynner faktisk å like ham mer en pondus nå jeg Jepp, jeg har kjøpt bladet i 5 år nå, men den stadig synkende kvaliteten har ført til at jeg egentlig bare kjøper bladet for å lese M. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jeg kjøper bladene pågrunn av Pondus såklart.. men Eon pleier å vere sykt artig også Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 "M" Det har blitt veldig bra, det var veldig mange gode striper under Star Wars premieren i Mai Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Pondus er konge, Øverli er gud. Eon kommer på en solid 2.plass. EDIT: _GROV_ feil i guds navn. Stikker å søker tilgivelse. Endret 6. juli 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Pondus er konge, Øveli er gud. Eon kommer på en solid 2.plass. er det ikke Øverli han heter? Og ja! Pondus er genialt! Endret 6. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Pondus er konge, Øveli er gud. Eon kommer på en solid 2.plass. Amen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Godt at det finnes såpass mange troende på hw.no. Det varmer hjertet mitt. Da spør jeg samtidig.. Hvem digger Dagfinn Lyngbø unntatt meg her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå