stoelen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sony Ericsson fjernet i går "Kommer Snart" fra K600i på sine nett sider.. Endelig!! Noen som har mer info om når denne er i butikkene?? Finner den ikke på noen nettbutikker enda.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det betyr rett og slett bare at SE prøver å lure deg Mobilen er ikke på markedet enda, og ser ikke ut til å være rett rundt hjørnet heller. Den har ikke dukket opp i forhandlernes prislister enda, og det pleier den å gjøre mer enn en måned før den kommer på lager. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Denne skaffer jeg på tre dager til 3300,- Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Denne skaffer jeg på tre dager til 3300,- Så fint for deg Ser ikke helt poenget med posten din, da du selvfølgelig ikke mener å selge denne videre eller lignende. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei for det er forbudt her på forumet. Men jeg vurderer kjøpr for test je kan legge inn her blant annet. ELLER hvis flere er interessert så kan jeg si hvor og hvordan den kan kjøpes Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Nei for det er forbudt her på forumet. Men jeg vurderer kjøpr for test je kan legge inn her blant annet. ELLER hvis flere er interessert så kan jeg si hvor og hvordan den kan kjøpes Kan du og tipse hvor man kan kjøpe Nokia N-90 og til hvilken pris? Tenkte bare å spørre Endret 6. juli 2005 av raatass40 Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kanskje litt offtopic, men ser gjerne at du forteller meg hvor/hvordan man kjøper denne Mobilguiden666.. PM om det er ønskelig. Lenke til kommentar
iam Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 ELLER hvis flere er interessert så kan jeg si hvor og hvordan den kan kjøpes Hvordan da? Broren har tenkt til å skaffe seg den. Når kommer den ut på markedet? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 man kan jo alltids kjøpe den mye stiligere V600 og unbrande den Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 men den har jo vodafone meny da! og den er kjedelig! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 den blir borte når man unbrander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå