Jabbala Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei. Som så mange andre har jeg lagt inn nyeste skjermkort driver fra nvidia, jeg har også problemer med å få bilde på video filer jeg spiller av... Lurte derfor på om det er kommet en fix til dette? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jada... Er noe galt med skalaen til gamma justering under kontrollpanelet for farger. Den blir enten for lav (0.5) eller for høy (2.5) Jeg løste dette ved å trykke på avansert knappen (på panelet for justering av farger). På det avanserte panelet er gamma satt riktig. Er bare å trykke ok da... Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 detta sliter jeg og med fikk ikke til jeg....driiit ass Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Raptor' date='06/07/2005 : 15:14'] Jada...Er noe galt med skalaen til gamma justering under kontrollpanelet for farger. Den blir enten for lav (0.5) eller for høy (2.5) Jeg løste dette ved å trykke på avansert knappen (på panelet for justering av farger). På det avanserte panelet er gamma satt riktig. Er bare å trykke ok da... Det funka ikke til meg det der nei :\ Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 1. Gå til Color Correction 2. Velg overlay på toppen av sida 3. Nederst på sida velg advanced. 4. Dette skal fikse problemet Lenke til kommentar
BKB Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skjer dette bare med et spessielt skjermkort eller? fikk ikke dette problemet med mitt Leadtek GeForce 6600GT Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hvis dere fremdeles har problemer kan jeg ta scrrenshops fra Windows maskinen min når jeg kommer hjem imorgen... Her jeg er nå har jeg bare Linux på den maskinen med nVidia kort, og der fungerer video knirkefritt... Edit: På maskinen med Windows har jeg et GeForce 6800 Ultra Endret 6. juli 2005 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du kan også velge i MediaPlayer, under advanced og hardware acceleration at den ikke skal bruke Overlay. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 1. Gå til Color Correction2. Velg overlay på toppen av sida 3. Nederst på sida velg advanced. 4. Dette skal fikse problemet Stemmer. Ett annet alternativ er å legge inn modifisert driver fra f.eks NGO. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 fikk til nå! hehe tok litt tid! takker folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå