killertomato Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Leter etter et godt headset som jeg kommer til å bruke hovedsakelig til å se film fra PC. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Beyerdynamic DT770-80 Pro er utrolig morsom å se film med. Veldig godt lydisolasjon og avgrunnsbass av typen jeg ikke har hørt i noen andre hodetelefoner. HPX.no har den til kampanjepris akkurat nå: http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7368 Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Sikkert et bra headset det, men 1390kr var litt mere enn den prisen jeg hadde tenkt meg. Tenkte mere sånn rundt halvparten av den prisen. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ok.. Ville sett på noe fra Beyerdynamic til den prisen du er villig til å bruke. DT231 koster 499,- og er veldig mye for pengene. Jeg har ikke hørt noe bedre til den prisen. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 DT231 er absolutt noe av det bedre for under 1000lappen. Lenke til kommentar
FM Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ille sett på noe fra Beyerdynamic til den prisen du er villig til å bruke. DT231 koster 499,- og er veldig mye for pengene. Jeg har ikke hørt noe bedre til den prisen. Støtter den uttalelsen. Beyerdynamic DT231 er en meget god hodetelefon. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Er det noen vanlige forhandlere som har Beyerdynamics, eller må jeg bestille det over nettet? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Er det noen vanlige forhandlere som har Beyerdynamics, eller må jeg bestille det over nettet? Jeg har sett litt Beyer hos Spaceworld. Men sjekk prisene her på Prisguiden først, det kan nok være litt billigere på nett. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Er det noen vanlige forhandlere som har Beyerdynamics, eller må jeg bestille det over nettet? Jeg har sett litt Beyer hos Spaceworld. Men sjekk prisene her på Prisguiden først, det kan nok være litt billigere på nett. Har også sett Beyerdynamic i diverse instrumentbutikker, men prisene på hpx.no er de mest gunstige jeg har sett så langt. De har også kampanjepris på et par modeller fra beyer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå