Slimshady Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har tenkt å abonnere på et blad om digitalkamera og fotografering. Er det noen som har tips om gode blader? Tester og fotgraferingstips er det eg liker å lese om! Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg synes DIGITAL FOTO er et ok blad. Kan jo sjekke hos Narvesen først. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vil anbefale deg å lese litt i Practical Photography. De har det på bl.a Narvesen, men dessverre er blader generelt ganske dyrt i Norge... www.practicalphotography.co.uk <--- nå får du med en Velbon tripod om du betaler for ett år i slengen; det blir 60 pund. Stativet koster rundt 300,- her i landet Lenke til kommentar
kawak Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bladet du bør velge kommer helt ann på hvor mye kunnskap du besitter. Digital foto er et blad som jeg føler først og fremst beveger seg på overflaten og ikke i dybden, men på en annnen side likte jeg det godt før, når jeg kunne mye mindre. Har vel til nå kjøpt en 4-5 forskjellige blader i senere tid, uten å være helt fornøyd. Practical Photography er absolutt bra, men det er på engelsk og passer ikke til folk på nybegynnerstadiet. Man kan si det samme om norske fotografi. Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Abonnerer på Digital Foto nå. Syns det er underholdende og gir meg ideer angående redigering. Pluss at det er omtaler av nytt snadder. Takk for tilbakemelding:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå