yahord Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en ny psu. Problemet er at min nye psu bruker 20 pins og ikke 24 som hovedkortet mitt gjør. Jeg har alikevel koblet de sammen, og resultatet ble at 2 pins ikke ble fyllt ut. Jeg vet at jeg kan kjøpe en adapter, men dataen ser ut til å fungere som normalt. Er det noe poeng i å kjøpe en adapter? Lenke til kommentar
mellvar Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har akkurat samme problem, men tørr ikke prøve med bare 20 pins før noen kan forsikre meg om at det går bra. Lenke til kommentar
mellvar Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Etter litt leting på nettet fant jeg ut at det i mange tilfeller går ann å bruke 20 pins på en 24 pins sokkel. Jeg har startet maskinen, og alle vifter snurrer, men får ikke no signal til skjermen. Får vel skaffe meg et adapter og prøve på nytt. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg hadde en PSu som hadde 20 pin. og HK med 24 Pin. Og det gikk fint her å bruke dette sammen uten en overgang, fikk tips av It-mann at det trengtes ikke noe overgang... Hvertfall det gikk fint hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå