.com Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) jeg skal snart modde cabbiset mitt, er ikke så veldig inne på sånt. for det første: hva er invertere som det står at noen av lysene kommer med? og det andre kan noen legge ut et bilde av en molex kontakt? for det tredje: skal kjøpe noen usb kabler med lys på, men hvordan finner jeg ut om det er riktig kabe? er så vanskelig å se; usb kabelene tenkte da på de 3 nederste Endret 6. juli 2005 av .com Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 En inverter er en liten boks som brukes for å koble ledningene fra katodene til strømforsyningen på PCen din (PSU) En molexkontakt ser slik ut: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Et annet bilde av en molex-kabel/kontakt: http://www.microplex.no/rubweb/prodpics/DI12S.JPG Vel, hva skal du bruke USB-kabelen til? De USBkablene der er f.eks. bergne på kameraer, som du ser i den ene B-enden.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skjønner ikke formålet med de USBkablene, de er jo bare inne i kontaktene uansett. Ville heller kjøpt uv-reaktive kontaker til PSU feks, kabelstrømper og andre UV-reaktive ting enn en slik usbkabel. Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 takker for svar!! og det var b ende ja, klarte ikke å se det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå