IkkjeOleJørgen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Heisann, sikkert 1000vis av slike poster her fra før, men hvorfor ikke lage en ny en? Dere kommer sikkert med kommentarer som "hvem bryr seg" osv.. Jeg bryr meg Kom inn på 1. valget mitt, og er veldig glad Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gratulerer. Hva kom du inn på? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Almenne :!: alle kommer på 1. valget sitt med bare noen få untak og da kan man bare klage. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Almenne :!: alle kommer på 1. valget sitt med bare noen få untak og da kan man bare klage. det lille antallet ditt pleier å være et par tusner (10 k?) hvert år som ikke får førstevalget sitt.. Forøvrig:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=441703&view=findpost&p=4478078 Lenke til kommentar
zarz Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Gratulerer! Men jeg er mest glad jeg er ferdig med skole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå