Lyngstad Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg skal selge dataen min fordi jeg drar til garden nå i høst, derfor så skal jeg prøve å få solgt min kjære.. » Speccs Monitor » Samsung SyncMaster 910T, LCD 19" (Sølv) Kabinett » Chieftec Dragon DX-01 USB/FireWire (Grå) PSU » OCZ PowerStream 520W Hovedkort » Asus P5AD2 Premium CPU » Intel Pentium 4 530 3,0GHz@3,6GHz 'Prescott' RAM » Corsair XMS2 TWINX PRO DDR2-675 1024 MB (2x512) Grafikkort » Asus Extreme X600XT-TD 128MB HDD » Western Digital Raptor 73,4GB, 10000rps HDD2 » Western Digital Raptor 36,7GB, 10000rps HDD3 » Seagate Barracuda 200GB, 72000rps CD/DVD » Plextor PX-712A, DVD-brenner (Hvit) Tastatur&Mus » Logitech LX501 (Hvitt) Mus » Logitech MX510 (Blå) EDIT : Maskinen er bygd i juletider! OBS OBS Ja... hva sier dere? Hadde vært kos å fått litt feedback tilbake, <...> ** Salgsannonsen på slutten er fjernet av moderator. Jeg vil samtidig henvise til det eminente bruktmarkedet vårt ** Endret 6. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Edit: Emnefeltet var litt dårlig utformet i henhold til reglene i denne kateogorien, men jeg vil ikke være så streng at jeg stenger tråden i denne omgangen i hvertfall. Trådstarter er relativt fersk her (27 innlegg) og får mulighet til å endre litt på tittelen på tråden. Jeg slenger uansett med standardmeldingen vår i dette innlegget siden det står en del nyttig info der om hvordan man lager gode emnetitler. Innlegget over her som bare klager på tittelen på denne tråden fjernes. Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.Ved kjøp: Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for AMD/Intel kan dette også med fordel inkluderes. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Ved salg: Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi. Døme: Selge-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år Selge-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD Selge-PC: Dell P4 2.4GHz 3 år gammel Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc eller deler! Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den. Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Endret 6. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg