obos Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvilken Web kamera (PC) er bra? Finnes det noen sider som tester web cam? Prøvde meg på hw.no og pcworld.no.... det var ikke lett å finne noe der... Takker og bukker hvis noen har noen anbefalinger. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Her er en test http://www.hardware.no/artikkel/16377/1 Hvor mye penger har du tenkt å legge i det da? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Anbefaler deg å kjøpe et digitaltkamera. Legge på litt ekstra så vips der har du et kamera og en webcam. Kan du forestille deg rundt 3megapixler webcam? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Logitech quickcam pro 4000, eier to stk selv og har bare bra å si om det! Bildet tok jeg akkurat NÅ!! Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Anbefaler deg å kjøpe et digitaltkamera. Legge på litt ekstra så vips der har du et kamera og en webcam. Kan du forestille deg rundt 3megapixler webcam? Streame 3 megapixler, er du morsom eller? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Anbefaler deg å kjøpe et digitaltkamera. Legge på litt ekstra så vips der har du et kamera og en webcam. Kan du forestille deg rundt 3megapixler webcam? Har du noen forslag til slike kamera ? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 kjøp en Colorvis Pc camera, den er både bra og rask overføring. Fikk en sånn av faren min da han var på ferie i Singapore. Du kan sikkert bestille sånne på internett søk litt på goggle. "http://colorvis.en.alibaba.com/" Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Forresten, det heter "Hvilket Webkamera (PC) er bra?". Eller "Hvilke Webkamera (PC) er bra?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå