a_f Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har nå fått dette kortet inn i huset. Det eneste problemet er støy fra vifta. Ikke bare at det høres ut som en jet fly når jeg spiller, men vifta lager i tilleg en meget irriterende lyd(ligner på den lyden man hører fra tv når det er ingen sending). Er dette vanlig? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har nå fått dette kortet inn i huset. Det eneste problemet er støy fra vifta. Ikke bare at det høres ut som en jet fly når jeg spiller, men vifta lager i tilleg en meget irriterende lyd(ligner på den lyden man hører fra tv når det er ingen sending). Er dette vanlig? Nei, det er ikke vanlig... Høres ut som om det er en defekt på viften din, høres ut som om du bør returnere kortet... Lenke til kommentar
sdn Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Høres merkelig ut. Har nøyaktig samme kort og ble positivt overrasket. Bråker mindre enn mitt gamle 9600 pro. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Ser ut at det kortet skal returneres. Hvordan blir det da med angreretten hvis en kort blir sendt til reparasjon? Får jeg nye 14 dager?? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 syns at dette var meget usendt vanlig... Mitt S. X850XT PE pci... er rolig som en mus.. men jeg sliter litt med varme problemer....rr Lenke til kommentar
a_f Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Har snakket med komplett idag. Skal sende kortet i retur(angrerett)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå