DevN Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gode design krever timer med arbeid og finpussing Hmmm, kanskje derfor jeg alltid mislykkes i Photoshop, jeg har for lite tålmodighet. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Litt vansklig for en med lite PS kunnskaper og fantasi Har dere noen tips? Lenke til kommentar
resol Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kan vel konkludere med at du må slutte å se på kongen av queens Hva slags møkk visdom prøver du å spre? Kongen av queens er Var ikke negativt mot k.a.q men heller retta mot designet kungen av kvins er fett det... Hold det enkelt i begynnelsen fuzzy, lag ting du vet du kan reskape i html. K.I.S.S (keep it simple stupid ) er en viktig ting å huske på.. lag en helt hvitside med et bilde i headern feks, kod det i html og ta det derifra.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Bare jeg som syns denne ble litt tøff? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 var ikke store greiene, hadde jeg kommet inn på siden din hadde jeg vært helt nøytral til det. Syns bladene er sterkt opprukt Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Et lite tips er å ikke bruke elementer som photoshop har. Tenk deg så mange som sitter med photoshop og har sett disse tingene før. Hvis du skal bruke noe fra photoshop må du ihvertfall prøve å gjøre noe spesielt med dem, slik at ingen gjenkjenner dem med en gang, eller ihvertfall ikke har sett dem på den måten før. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Om du er ny til photoshop og html, så burde du HDS (hold det simpelt). Lag noe lett, med bare noen få grafikk-elementer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Tror egentlig du bør prøve deg på et oppsett.. Av erfaring kan du begynne lett med et oppsett av div/tabeller i html/css, for å så legge på grafiske elementer og farver etterhvert som du føler behovet for det. Et grafisk element trenger ikke være noe mer avansert enn runde kanter på en boks, eller en enkel skygge. Det kan og være en mer avansert header, men det er så absolutt ikke nødvendig =) Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Den grønne fargen på sidene passet ikke så veldig godt inn. og ja... ikke bruk de bladene som er ferdig i photoshop. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det siste forslaget ble kult, bare synd de bladene er så vanlige. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) *nwm* Endret 12. juli 2005 av E.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå