Torjus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Satt og så på kongen av queens i går og fikk en ide: Hva syns dere? Har ikke laget footer og meny enda Endret 6. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ikke så mye å gi kritikk på, men det kan bli bra det der. Eneste jeg ikke liker er at du har brukt sort mot hvitt, noe jeg synes blir en for stor kontrast. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg synes det var litt kjedelig, fargeløst. Lenke til kommentar
resol Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kan vel konkludere med at du må slutte å se på kongen av queens Likte ikke helt headern din..så jalla ut. Og ja jeg ville nok kasta inn litt ting som en meny, litt farger. Lager du noen av designa dine i html noen gang? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kan vel konkludere med at du må slutte å se på kongen av queens Hva slags møkk visdom prøver du å spre? Kongen av queens er Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 La til meny og byttet farge. Ble det bedre? Jeg kommer ikke på noe jeg kan ha i header, og finner ikke ut hvor jeg kan ha en tredje farge... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 La til meny og byttet farge. Ble det bedre? Jeg kommer ikke på noe jeg kan ha i header, og finner ikke ut hvor jeg kan ha en tredje farge... Hmm. Du har da ikke byttet noe der du? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du kan jo ta en 3. farge i header boxen og de blå strpene på siden (altså der med hvitt på hver side) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Ble dette bedre eller teit? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 skle ikke fint inn det der altså Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva har bildene med fisk å gjøre ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hva har bildene med fisk å gjøre ? Kritikk på fisk betyr, kritikk på et design Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gjorde seg med litt farger ja, en tredje farge kan jo være en lyseblå? (i menyen) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hmm... Headeren blir så tom og kjedlig Endret 6. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvorfor ikke bare klem den sammen da? Unødvendig at den skal være så høy.. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Litt for knæsj? blå og rød går kanskje ikke så bra sammen. Hva om du bruke den i svart og lager bare svart-hvitt side, med svart tekst da. Prøv å legge inn litt tekst? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Unnskyld om jeg uttrykker megg litt grovt, men huttegrøss! Tror kanskje jeg ville valgt en litt mildere fargecombo enn de som er foreslått hittil, og lagt såpass mye arbeid i den at det ikke ser ut som at du har brukt ~10 minutter på å raske sammen noe i Photoshop. Gode design krever timer med arbeid og finpussing, denne fisken bærer ikke preg av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå