.V. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er vel forsåvidt nok å bare hake av for "Payment by Game Card" eller noe slikt, for at de ikke skal trekke kortet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Takk takk. Så da har jeg to valg: * Bruke kredittkort, spille i en måned og eventuellt betale mer. * Kjøpe gamecard, spille i 90 dager++ Men om jeg velge det første, blir det automatisk trekt hver måned(halvår eller det jeg velger), eller må jeg gjøre dette selv? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Med kredittkort kan du enten ha 1mnd 3mnd 6mnd Summen blir da trekt automatisk fra kortet ditt når spilletiden din er over. Men du kan når som helst gå inn og bytte til gamecard, eller bytte antall mnder du vil spille. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Med kredittkort kan du enten ha1mnd 3mnd 6mnd Summen blir da trekt automatisk fra kortet ditt når spilletiden din er over. Men du kan når som helst gå inn og bytte til gamecard, eller bytte antall mnder du vil spille. Så jeg trenger ikke å overføre penger etterhvert. Men hva om jeg glemmer, vil den da trekker for måneder jeg ikke spiller? Lenke til kommentar
YourShadow Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg har også et problem med registrering jeg skal bruke Visa-kortet mitt, men når jeg har skrevet inn kortnr. kommer det bare frem "Invalid credit card number" jeg er 110 % sikker på at det er rett nr!! hva skjer???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå