melli123 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har veldig lyst til å finne retro fonter. Jeg har finne mange, men det er spesielt en som jeg liker veldig godt, men finner den ikke. Jeg har lagt med en link til slik den ser ut. Noen som vet hvor jeg kan finne den? LINK TIL BILDE AV FONTEN mvh Vegard Melsom Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg har veldig lyst til å finne retro fonter. Jeg har finne mange, men det er spesielt en som jeg liker veldig godt, men finner den ikke.Jeg har lagt med en link til slik den ser ut. Noen som vet hvor jeg kan finne den? LINK TIL BILDE AV FONTEN mvh Vegard Melsom Fonten du er ute etter ligger som nr 4 fra toppen på den beste fontsiden ever!! Alba heter fonten, ligger her. Endret 6. juli 2005 av paalwa Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har veldig lyst til å finne retro fonter. Jeg har finne mange, men det er spesielt en som jeg liker veldig godt, men finner den ikke.Jeg har lagt med en link til slik den ser ut. Noen som vet hvor jeg kan finne den? LINK TIL BILDE AV FONTEN mvh Vegard Melsom Fonten du er ute etter ligger som nr 4 fra toppen på den beste fontsiden ever!! Alba heter fonten, ligger her. Tusen takk skal du ha paalwa. Mvh Vegard Melsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå