Alastor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hva skulle vi gjort uten Høyre i regjering? Hvilken lov, hvilket direktiv og hvilke retningslinjer, stortingsmeldinger eller annet har høyre kommet med for å få dette i gang da? Tenkte meg det ja. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Noen som har en oversikt over prisene på polet?? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 www.vinmonopolet.no har ganske bra oversikt tror jeg. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 ahh.... Sikkert Typisk meg å ikke sjekke det mest åpenlyse Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Haha... holdt på å le meg ihjel på polet tidligere i dag. Jeg og en kompis var og handla. Jeg skulle kjøpe en flaske kalinka lemon, sourz apple, koskenkorva peach og en flaske pisang ambon samt en 3 liter med rødvin. Jeg kom først, betalte og ble ikke spurt om leg. (Jeg regnet med at jeg ikke ble spurt pga. de nye reglene). Så kom kompisen min etterpå med en flaske Passoa bare. Så spurte dama om leg og sa at han ikke var gammel nok men så kom hun plutselig på de nye reglene. Faen, hun hadde sikkert glemt hele greia, så jeg kunne sikkert ha kjøpt noe sterkere uten at hun hadde tenkt seg om, fordi hun sjekket ikke % på noen av flaskene jeg kjøpte Er tydelig at mange som jobber på polet enda ikke har fått med seg reglene De er uansett Geniale med stor G! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå