Loukomalada Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei Min data vil starte sånn 1 av 40 ganger når eg slår den på. Alle viftene starter når eg trykker på pcen men hardisken eller cd-romen reagerer ikke. kommer ingen ting opp på skjermen. av og til så starter den bare uten grunn. noen som har peiling på ka som er problemet? har prøvd å teste å ta ut cd-romen evt bytta strøm pluggene men ingen ting virker. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 har du prøvd en annen PSU? kansje noen av ledningene til power knappen er løse. ? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Rimelig normal feil for PSU og eldre athlon hovedkort. Test med ny PSU, så får du verifisert feilen Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) ledningene virker å vere fast, testet sånn halveis me en anna psu og det funket, men kjønner ikke koffor pcen plutsli slår seg på oxo virker den ikke igjen nesten gang :\ Er et aopen kabinett med msi hk Endret 6. juli 2005 av Loukomalada Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ledningene virker å vere fast, testet sånn halveis me en anna psu og det funket, men kjønner ikke koffor pcen plutsli slår seg på oxo virker den ikke igjen nesten gang :\ Er et aopen kabinett med msi hk Dette er de mest vanlige feilsymtomet på at PSUen er gåen. Grunnen er at en eller flere komponenter er i ferd med å ryke og har endret verdi. Dette fører til at switsingen i strømforsyningen er vanskelig å starte, men hvis den først starter fungerer den bra. Verdien i de komponentene varierer som regel med temperaturen og spenningen, derfor kan den starte av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå