Gå til innhold

daten vil nesten aldri starte

Anbefalte innlegg

Hei

Min data vil starte sånn 1 av 40 ganger når eg slår den på. Alle viftene starter når eg trykker på pcen men hardisken eller cd-romen reagerer ikke. kommer ingen ting opp på skjermen. av og til så starter den bare uten grunn. noen som har peiling på ka som er problemet? har prøvd å teste å ta ut cd-romen evt bytta strøm pluggene men ingen ting virker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ledningene virker å vere fast, testet sånn halveis me en anna psu og det funket, men kjønner ikke koffor pcen plutsli slår seg på oxo virker den ikke igjen nesten gang :\

Er et aopen kabinett med msi hk

Endret av Loukomalada
Lenke til kommentar
ledningene virker å vere fast, testet sånn halveis me en anna psu og det funket, men kjønner ikke koffor pcen plutsli slår seg på oxo virker den ikke igjen nesten gang :\

Er et aopen kabinett med msi hk

Dette er de mest vanlige feilsymtomet på at PSUen er gåen. Grunnen er at en eller flere komponenter er i ferd med å ryke og har endret verdi. Dette fører til at switsingen i strømforsyningen er vanskelig å starte, men hvis den først starter fungerer den bra. Verdien i de komponentene varierer som regel med temperaturen og spenningen, derfor kan den starte av og til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...