Gå til innhold

k750i min har klikka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er nok ikke den eneste. Min havarerte totalt i går. Får ikke skrevet inn PIN-koden på mobilen, men får gjort det via PCen. Men etter oppstart låser hele telefonen seg. Oppgraderte den i går, men ingen forandring, så det blir å avlegge Elkjøp et besøk i dag.

Hvilke rettigheter har man egentlig ved reperasjon av mobil? Har man ikke krav på et tilsvarende produkt, altså i samme prisklasse?

Lenke til kommentar
Hei min k750i klikka den lar seg ikke skru på, og når jeg prøver og lade den så blikker skjermen hvit hele tiden, holder jeg inne på knappen mens den lader vriberren den litt og forsetter og blikke. Vet noen hva som er galt?

Det er en seriøs hardware-feil på enkelte K750i, batteriet er rett og slett såpass løst at kontaktene ikke for nok kontakt.

Vi har hatt 2 slike her, begge med samme symptomene som du beskriver, at skjermen blinker når man skrur på. På den ene løste vi problemet ved å ha såpass mye teip på batteriet at det ble sittende fast nok (batteriet er hovedsaklig for kort for batteri-rommet).

 

Åpn dekselet og sjekk om batteriet er slakt. hvis det er det, ty til teip eller krev ny mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...