Jørnan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kom nærat FrontPage knappen når jeg var på internett i går. Da startet den, og hentet nettsiden. Men normalt sett skal det vel komme opp et brukernavn og passord vindu? For jeg kommerrett in, uansett hva slags side det er! Kan f.eks bare trykk på FrontPage merket nå, og så kan jeg redigere denne siden. Har ikke tort å lagre noe, i tilfelle det skulle gå. Vil ikke være noen ulovlig hacker Man hva er galt? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det er absolutt intet å bekymre seg over - du redigerer kun en lokal kopi av vevsiden, ikke filene lokalisert på vevserveren. Uansett hva du måtte endre i den lokale kopien, vil dette på ingen måte reflekteres i den reelle vevsiden. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Bar jeg ikke kan ødelegge noe da. Takk for svar Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Off-topic innlegg slettet. Dette har ikke nevneverdig med programmering å gjøre. Flyttet fra Generell/annen programmering. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Trodde du virkelig at du kunne redigere andres sider så enkelt? :!: Det var dagens Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Trode ike helt det, men må si jeg var usikker. Meg og data er ikke altid en så god kombiansjon. Syns det var så marklig siden alle andre trenger passord å brukernavn for å komme seg inn Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kunne vært morsomt og lest VG om et var slik . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå