wil Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hei. jeg leter etter en side der jeg finner hvor alle kjøretøyer er registrert, hvilken by. jeg mener å ha sett det i et blad en gang men det er jo seff lenge siden. jeg har god peil på mange, men kan ikke alle. noen som kan gi meg adressen til en side som forklarer slike ting? er bare litt morsomt å vite. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Her har du det du er på jakt etter: http://www.vegvesen.no/1046077049645/vegve...3969791516.html Endret 6. juli 2005 av skinner Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 jepp. akkurat det jeg var ute etter. tusen takk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ikke meningnoe topic. endre? (Hva med å endre litt på topicet, sånn at det er mulig å forstå hva tråden handler om?) Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 ja nå har det ikke så mye å si for meg hva topicen er for jeg har faktisk fått svar på det jeg lurte på. skinner skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ja nå har det ikke så mye å si for meg hva topicen er for jeg har faktisk fått svar på det jeg lurte på. skinner skjønte hva jeg mente Det dårligste argumentet jeg har sett på lenge. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg