Gå til innhold

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

banzay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg valgte hard fordi mgs3 på normal var for enkelt, og det var uten radar.

Men greia med mgs3 er camoflage. På twin snakes kan du ikke legge deg ned på bakken, du blir sett med en gang.

Bruker spillet samme grafikkmotor som mts3

Lenke til kommentar

Ja, åssen er egentlig Twin Snakes? Jeg har vurdert sterkt å gå til innkjøp av GameCube KUN for TS!!

Sett bilder av det, og jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn akkurat MGS1 i bedre grafikk! Og så er jo gameplayet litt forandret i samme retning som MGS2!!

Men, Silicon Knights lovet noen forandringer og overraskelser. Hva er det for noe?

De kan jo ikke ha forandret på selve spillet, så hva er det da? Noe ekstra bonus?

Greit nok at det har døtta inn Mario og GC-konsoller, men det er liksom ikke sånne overraskelser jeg hadde tenkt meg..!

Lenke til kommentar

Er man fan av Mgs serien er jo Twin Snakes et must, ingen tvil der.

Men om det er verd å kjøpe en gc kun for Ts kan jeg ikke svare på, det må du nesten vurdere selv.

Forandringer og overraskelser, hmm, det må vel være cutscenes og div. kommentarer ol. som jeg ikke kan huske fra orginalen.

Men noe stor "bonus" er det vel egenlig ikke.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Metal Gear Solid: Twin Snakes var et bra spill, har spilt gjennom på alle vanskelighets grader. Det var ikke noe problem i forhold til 3'ern, der er det vanskeligere. Jeg har jo gått igjennom Metal Gear Solid 2 på alle vanskelighets gradene, Twin Snakes er veldig lett i forhold, det har ikke extreme og european extreme da. Så det er nok lettere ja. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...