mbrems Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei all Jeg har en Dell Latitude c 810 laptop som funker fint til surfing, men har nå prøvd det meste med D-link pcmcia kort og får den ikke til å være stabil på nett. Jeg har nå "brukt opp" 3 forskjellige D-link kort. Kortene funker fint til å begynne med, men etterhvert låser de pcn, hvis jeg da trekker ut kortet så kan man bruke pcn igjen, av å til blir det da bluscreen? Noen andre som har erfaringer med dette? Er det så enkelt som å bytte til en annen leverandør av kort, maskinen funker fint hvis jeg bruker usb tråløst. Ser nesten ut som om at kortene blir "brent" de funker iallefall ikke mere etter en tids bruk. Har også prøvd disse kortene på andre pcer, de funker ikke her eller. All hjelp motaes med takk VH Marius Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva med å bare bruke USB trådløs da? Lenke til kommentar
mbrems Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Ja da det funker det oxo, men jeg har endel andre usb enheter oxo da og kun 2 usb porter Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Prøve et annet merke enn D-Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå