anthemz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hadde lite mini party her med en vanlig router, så pakker jeg sammen og da vil ikke pc'en koble seg mot det gamle modemet uten Routern. Noen som skjønner hva jeg mener? ikke lett å forklare. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Åssen modem har du? ISP? Har du satt fast IP på nettverkskortet ditt? Endret 6. juli 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Flott tråd! Og spørsmålet er??? Lenke til kommentar
anthemz Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Flott tråd! Og spørsmålet er??? "Fra Router tilbake til modem" "Hadde lite mini party her med en vanlig router, så pakker jeg sammen og da vil ikke pc'en koble seg mot det gamle modemet uten Routern." Skulle vel ikke være så vanskelig å forstå netphreak Modem: RCA DCM305R Har ikke satt noe fast ip, men har hatt den samme ip'en før jeg plugget inn routern. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Modem: RCA DCM305R Har ikke satt noe fast ip, men har hatt den samme ip'en før jeg plugget inn routern. Kabeltv-nett? Ta ut strømmen på modemet i noen minutter eller en timestid og så setter du det opp som før og plugger i strømmen på modemet. Lenke til kommentar
anthemz Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Okay. prøver det i kveld da.. takker for svar Edit: aye, nett via kabel tv ja. Edit2: og det funket, tilbake på modemet nå, takker igjen Endret 8. juli 2005 av anthemz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå