StigJakobsen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har en Toshiba S1410-802 laptop hvor det er satt oppstartpassord på, men ingen som kan komme på hva det passordet er. Noen som vet hvordan man resetter det? I manualen står det bare at man må kontakte et Toshiba service senter om man har mistet passordet. Tenker det er et batteri eller kondensator som skal kortsluttes. Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis ikke Toshiba har endret ting siden Tecra/Satelitte-seriene, så trenger du faktisk en dongle som setter på printer-porten. Derfor - serviceverksted. 2mmy Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hahaha... Jeg hadde en sånn gammel tecra-maskin hvor jeg også trodde at det bare var å ta bort batteriet/"kortslutte".... Da jeg etter 99 skruer endelig så et batteri, var jeg lettet. Jeg kortsluttet dritet, men det hjalp ikke, så jeg hadde den uten batteri i litt over 1 uke. Da det ikke hjalp havnet maskina på dynga i mange mange deler Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hehe, har allerede i sommer skrudd opp en del laptoper for reperasjon, så jeg er godt klarover alle skruene som må skrues opp. Derfor jeg tenkte å spørre om man kommer til ei løsning ved å åpne den. Har sendt mail til en toshiba forhandler for å se om dem har ei løsning. Får håpe personen som vet svaret ikke er på ferie nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå