Complexity Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Er det grunn til å tro at Asus Probe viser for høyt? hos meg viser den det samme som bios og vist den sku ha vist feil så måtte den ha vist for lavt Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvordan får du den så lavt? Hvor mange vifter har du, hvor er de posisjonert, hvilken CPU-vifte har du og hvordan er luftstrømmen inni kabinettet? Gi meg noen gode tips daaaa! Min er kokhet. Lenke til kommentar
sarcasm Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Liten avmåling før jeg tar sats og hopper i sengen.. CPU 50C Case 39C Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Pels: Hvordan i gud den allmektiges navn overlever du i 34+??? Jeg kreprer nesten i 28 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Pels: Hvordan i gud den allmektiges navn overlever du i 34+??? Jeg kreprer nesten i 28 Edit: huff my bad... Damn dobbel Endret 12. juli 2005 av Zappza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå