77hauan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Vel topicen sier det meste jeg vil vite fant denne på www.netshop.no og jeg lurer på om det er noe å satse på når man ser på prisen. blir liksom for billig? Her er link Spesifikasjoner: Universal 4 i 1 løsning for LGA775. P4 og AMD K7, K8 120MM Radiator med 120X120X25mm vifte (1300 - 2400RPM) Kobber vannblokk med blå LED lys. Universal klips for LGA775. P4 og AMD K7, K8 Sort vannpumpe med blå LED lys Grønne gjennomsiktige vannslanger Refill vanntank for enkel påfylling av vann samt backup om det skulle gå tomt Mvh ViolenT Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Litt "lottopreget" det settet der. Om du leser i "Den store Bigwatertråden", så vil du se at en del brukere har hatt problemer. Men det finnes jo også mange eksempler på det motsatte! Feilprosenten på det settet er imidlertid ganske stor vil jeg tro, i forhold til dyrere (og bedre) sett. Btw; Slettet den andre tråden din, om samme tema.... Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Jaok, men du som er erfaren Skrue... ville du gått for den his du var like nybegynner som meg? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Man får det man betaler for....Ville ikke gått for den løsningen du viser til der.....Legg til noen kroner eller spar til du får nok til denne.... Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Man får det man betaler for....Ville ikke gått for den løsningen du viser til der.....Legg til noen kroner eller spar til du får nok til denne.... joda den er jo bedre men er ikke helt sikker pga den stooore tanken. blir litt slitsom å ha med på LAN osv. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jaok, men du som er erfaren Skrue... ville du gått for den his du var like nybegynner som meg? Normalt, ja! Tror ikke det finnes mange like lettmonterte kit, både mht plassbehov og oppkobling. Det leie er, at settet dessverre er befengt med noen tilbakevendende feil, dermed er det ikke sagt at du behøver å oppleve det! Men det er uansett ganske kjipt, når pumpa plutselig stopper. Du kan jo ta sjansen, men jeg vil ikke garantere noe... Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 TA SJANSEN! Hele livet er en sjanse. Den som kommer lengst, er som regel den som villig går inn for å våge og vinne...... skal prøve meg på den BigWater vannkjølern jeg men da kan det hende jeg kjøper en annen pumpe. 120 L/t virket ikke helt i det sterkeste laget Lenke til kommentar
viranth Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 TA SJANSEN! Hele livet er en sjanse. Den som kommer lengst, er som regel den som villig går inn for å våge og vinne...... skal prøve meg på den BigWater vannkjølern jeg men da kan det hende jeg kjøper en annen pumpe. 120 L/t virket ikke helt i det sterkeste laget Den som tar sjansen kan også tape flere tusen... bare tull å prøve seg på et sett som har hatt så mye problemer. Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 trodde det bare var pumpa det var folk hadde klaga over jeg vel vel... må vurdere litt mer da Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jeg har settet jeg. og jeg "tok sjangsen"...funker som juling det!...ingen lekasjer eller noen ting. eneste folk klager på er pumpa. så om du kjøper med en ny pumpe så ere ikke noe problem!...Skrue du må ikke være så negativ Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 ja... tenker på en 600 L/t pumpe med 10mm. nippler. det burde funke fett Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skrue du må ikke være så negativ Neida, jeg liker jo slett ikke å være det! Jeg lar det jo samtidig skinne igjennom at man godt kan slippe unna de feilene som endel brukere har opplevd, men samtidig kan man jo ikke ignorere det faktum at kvaliteten nok ikke er av den beste. Så derfor blir det jo en sjanse å ta. Men man kan i det minste gardere seg litt mht lekkasjer fra blokka, Slik som Simen1 foreslår lenger oppe i tråden, og da behøver jo ikke et havari bli så dyrt! Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Hva skjer da om det blir en lekkasje og det drypper litt? blir kompnentene (skjermkort, CPU o.l) totalt ødelagt eller tåler de det? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva skjer da om det blir en lekkasje og det drypper litt? blir kompnentene (skjermkort, CPU o.l) totalt ødelagt eller tåler de det? Det tåler de definitivt ikke ! Én dråpe vann på skjermkortet ditt er nok til å ødelegge det, så be warned! Og det er gjerne (det dyre!) skjermkortet det går utover, om det blir en lekkasje. Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 oi oi.. men heldigvis så er det jo ikke For mange som har fått ødelagt CPU'en pga lekkasje? tenker å kjøpe det til min nye data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå