Gef Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Lurer rett og slett på om denne er noe god? Noen som har kjennskap til den? Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kanskje du skal fortelle hva for et kamera du har tenkt å montere denne på? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kan hende jeg litt forutinntatt nå, men jeg syns det der ser ut som billig rask. Dette er vel noe greier man stapper foran en eksisterende linse, eller hur? Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skal denne tingen faktisk erstatte et vidvinkel objektiv på DSLR? Syntes det så ut som en slags converter til et kompaktkamera eller noe. Nei, dette tror jeg neppe du blir fornøyd med. Er nok bare å spare opp til et obektiv..... Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Dette er en vidvinkelkonverter som man kan bruke på digitale kompaktkamera, video mm. men ikke til dslr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå