Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skjer med meg? -Eksem plutselig

co2

Anbefalte innlegg

La meg som vanlig igår natt. Så idag morges klødde det så veldig rundt halsen, tenkte ikke noe særlig over det før jeg kom i speilet. Hele halsen, og ut mot skuldrene er det eksem(vil jeg tro?.) Masse røde prikker, virker liksom som hårsekkene i huden er blitt litt større og røde, så huden blir "knottete/gåsehud aktig."

Har aldri hatt allergi mot noe, utenom at jeg blir rødt på fingertuppene etter blåskjell da. Dette ble liksom bare over natten.

Noen som har peiling på hva det er, opplevd det samme? :huh:

Endret av co2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, dusjet og skiftet sengetøy.

Om faenskapen sprer seg så..ugh, har nok med kvisene :dontgetit:

tenk over hva du har spist eller gjort noe spesielt i går som du ikke pleier å gjøre. Skiftet vaskemiddel? Bynt med/bynt med nytt barberskum/gel/aftershave? Ny såpe? Ny fuktighetskrem?

Lenke til kommentar
Nei kommer ikke på noe :(

:wallbash:

Du får bare prøve å tenke over om det er noe spesielt du har spist, drukket eller andre ting som kan være årsaken. Prøv så å holde deg unna disse tingene en stund og se om det blir bedre.

Eventuelt kan du snakke med en lege, så finner han nok ut hva du reagerer på.

Lenke til kommentar
Er det noen allergisesonger som starter nå?

Stikk til legen å ta en slik massiv allergitest!

Ville jeg ikke ha reagert noen ganger før da?

Allergier kan oppstå og forsvinne så, nei, ikke nødvendigvis. Og det er heller ikke sikkert at du har blitt utsatt for det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...