wil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hei. blir ganske så irritert når jeg leser sånne dårlig innlegg som drange_net slengte ut av seg sist nå. "alle som bruker msn messenger har gått for langt"? hva slags drit preik er det? folk må få bruke den programvaren de vil. for de av dem som bruker web cam i chatte sammenheng så er absolutt ikke Gaim det rette valget. da må nesten drange_net og ratix svare på et spørsmål: hvorfor har de som bruker msn messenger gått for langt? nå er jeg spent på svar. det holder ikke med å komme med den at Microsoft har laga den. den blir for dum. den er da også gratis. så hva er så dårlig med msn messenger? selv bruker jeg MSN Messenger for tiden. ikke fordi den er så bra, men fordi at den funker. jeg bruker bare chatteprogram til å chatte med jeg. seff så er det noen funksjoner i msn messenger som er litt fjortisaktige, men dette hører med. har også brukt Gaim et par ganger og den var også grei nok. eneste var jo at den ikke hadde noe Web Cam funksjon. ikke i Windows sin versjon iallefall, men siden at jeg ikke bruker Web Cam nå så er det hipp som happ hva jeg bruker. tror noen av dere Linux guttene på forumet ikke har evnen til å se noe utenom open source programvare. det er faktisk ganske mye programvare som er bra selv om det ikke er Open Source. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Helt totalt så til de grader off-topic, men fungerer ikke shift-tasten din rett etter at du har tastet inn punktum, Wil? Endret 8. juli 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 var ikke offtopic i det hele tatt Rattle. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Mitt innlegg var off-topic. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 da må nesten drange_net og ratix svare på et spørsmål: hvorfor har de som bruker msn messenger gått for langt? nå er jeg spent på svar. Jeg sier at man går for langt når man bruker en winamp-plugin for å vise sangen man spiller i selve nicket. tror noen av dere Linux guttene på forumet ikke har evnen til å se noe utenom open source programvare. det er faktisk ganske mye programvare som er bra selv om det ikke er Open Source. Jeg er ingen "Linux"-gutt, det der ser jeg på som en fornærmelse. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 tror noen av dere Linux guttene på forumet ikke har evnen til å se noe utenom open source programvare. det er faktisk ganske mye programvare som er bra selv om det ikke er Open Source. Jeg er enig i at det finnes mye god programvare som ikke er åpen/fri, og det er synd. Uansett er ikke MSN Messenger blandt dem. Forøvrig, var det ikke du som ikke brukte MSN Messenger, til fordel for dMSN? for de av dem som bruker web cam i chatte sammenheng så er absolutt ikke Gaim det rette valget. Ei heller MSN Messenger. Det finnes langt bedre løsninger for videokommunikasjon enn det, da snakker jeg altså om ikke-MSN-baserte. Udokumenterte og lukkede systemer som låser en til bestemte klienter er noe alle burde styre unna. Synd det er så mange fjortisser uten vett i hodet (redundant utsagn?) som bruker det og drar med seg resten av samfunnet ned i dritten. Selv bruker jeg camsource når jeg skal vise jenter hvor kjekk jeg er med veltrent kropp og store muskler (for de som ikke tok ironien; jeg er nerd). Den leverer multipart-jpeg over http, så alle med en nettleser kan se på. Bortsett fra IE som ikke støtter multipart-jpeg selvfølgelig, da kan man velge mellom statiske jpeg-bilder som må oppdateres manuelt, eller et java-applet som viser en multipart-stream. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det er flere ting man kan tolke som "Fjortiss" funksjoner på MSN Messenger. Winks o.l. er definitivt en unødvendig funksjon, men personlig melding? Synes det er litt kjekt med den der jeg. Eks: Marti - Vinterdekk til salgs for 2000,- Hvis dere fortsatt synes dette er altfor fjortiss aktig, anbefaler jeg en psykologisk undersøkelse e.l. grunnet overdrevent hat av rot (er vel rot som er grunnen til at nickene blir litt fjortizz aktige?). Skjerp dere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Forøvrig vil flere "tulleposter" som bare sier at program a ruler, program b gjør IKKE; bli slettet uten varsel. Diskusjoner rundt a/b kan vi for all del ta et annet sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå