Leaf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvilken nettbutikk syns du er billigst? Hvor har du fått mest for pengene? Lurer på sånn av egne erfaringer.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Pr i dag er det nok Psdata og Netshop, i tillegg har disse to også en god service, dette annser jeg som minst like viktig . Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Ok.. HAr fått inntrykk av at PSData er bra selv! Men på harddisk? (WD 250GB) Hva er billigst? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Er det noe å synse på om en nettbutikk er billig eller ikke da? Er det ikke harde fakta (de faktiske prisene) som avgjør? Noe det vel finnes tester av her og der... Ellers må jeg støtte til på Snekker'n sitt innlegg. Tommelen opp for Netshop Endret 6. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Enig.. Trur jeg går for PSData Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Men på harddisk? (WD 250GB) Hva er billigst? Hørt om en side som heter hardware.no? Tror de har slik en prisguide Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hørt om en side som heter hardware.no? Tror de har slik en prisguide men kan vel fortsatt diskutere utifra prisguidene her? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hørt om en side som heter hardware.no? Tror de har slik en prisguide men kan vel fortsatt diskutere utifra prisguidene her? Hva vil du egentlig fram til? Du spurte etter hvem som solgte en WD 250 GB billigst, og jeg geleidet deg til hardware.no sin prisguide... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Åååååååjaa.. Hehe, misforsto jeg.. Sorry! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Åååååååjaa.. Hehe, misforsto jeg.. Sorry! Hehe...greit. Men det med prisguiden er et generelt tips til deg dersom du ikke har sett den før. Pleier alltid å sjekke den før jeg går til innkjøp av noe Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Har hvert innom den et par ganger ja! Var der nA.. Fant ut hvor jeg skal kj0pe tinga! Takker.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tror ikke den butikken finnes, en butikk er rimeligst på akkurat DEN varen, mens en annen er rimeligst på DEN varen. Eller kanskje DEN butikken var rimeligst på 8 av 10 varer du skal ha - men ikke har de 2 siste slik at disse må bestilles en annen plass med tilhørende mer porto som gjør at det du sparer på en plass forsvinner i portokostnader..... Så det er ikke noe fasitsvar på hvem som er rimeligst. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Pr i dag er det nok Psdata og Netshop, i tillegg har disse to også en god service, dette annser jeg som minst like viktig . Netshop.no har senest for 2 dager siden i dialog med Digi.no innrømmet at noe av grunnen til at de åpner netshop i sverige også nå, er fordi Netshop.no er alene om å levere en del populære produkter i hele Norden. Det er ikke vanskelig å være billigst på noe som det bare er du selv som selger. Men at Netshop.no var billige i fjor er det ingen tvil om, da solgte de jo med tap for å komme inn på markedet. Nå derimot finner jeg aldri noe jeg synes er billig hos dem, unntatt ukens tilbud innimellom. Men nå er jeg sånn at jeg aldri kjøper 1 gjenstand av gangen. Så da blir det ikke til at jeg handler hos dem. Netshop har selv innrømmet at de ikke er billige lenger. Jeg er selv utrolig fornøyd med servicen på PSData.no så jeg prøver å handle mest mulig hos dem, (de har desverre ikke så veldig bra vareutvalg.) Men jeg må inrømme at jeg er fornøyd med at vi har fått en aktør som netshop.no i norge. Det tvinger andre webshoper til å følge etter med det som åpenbart er service uten sidestykke. Dette setter folk pris på, og andre webshoper må følge etter eller gå under. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Netshop.no har senest for 2 dager siden i dialog med Digi.no innrømmet at noe av grunnen til at de åpner netshop i sverige også nå, er fordi Netshop.no er alene om å levere en del populære produkter i hele Norden. Det er ikke vanskelig å være billigst på noe som det bare er du selv som selger. Men at Netshop.no var billige i fjor er det ingen tvil om, da solgte de jo med tap for å komme inn på markedet. Nå derimot finner jeg aldri noe jeg synes er billig hos dem, unntatt ukens tilbud innimellom. Men nå er jeg sånn at jeg aldri kjøper 1 gjenstand av gangen. Så da blir det ikke til at jeg handler hos dem. Netshop har selv innrømmet at de ikke er billige lenger. Jeg er selv utrolig fornøyd med servicen på PSData.no så jeg prøver å handle mest mulig hos dem, (de har desverre ikke så veldig bra vareutvalg.) Men jeg må inrømme at jeg er fornøyd med at vi har fått en aktør som netshop.no i norge. Det tvinger andre webshoper til å følge etter med det som åpenbart er service uten sidestykke. Dette setter folk pris på, og andre webshoper må følge etter eller gå under. Nice.. Tror jeg må si meg enig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå