€THA Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ...på boot. Altså, styret rundt med Powerstrip her en dag, prøvde å sette Hz raten mer en hva som var anbefalt på skjermen min. Når jeg bootet fikk jeg meldingen: Monitor is working out of scan range change PC settings Noe i den dur. Hvordan kan jeg sette tilbake Hz til den gamle verdien når jeg ikke ser hva som foregår på skjermen? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kan alltids bare gå inn i safemode å fjerne poverstrip. Ellers så kan det gå ann å gå inn i windows på vanlig måte siden powerstrip skal noen ganger komme med spørsmål om det skal starte eller ikke. Bruker en flere år gammel versjon av powerstrip siden jeg ikke savner noen funksjoner der ,men regner med det er det samme på de nye versjonene. Lenke til kommentar
€THA Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Når jeg går inn i safemode restarter PC'en seg, av en eller annen grunn. Gidder ikke vente på svar lenger inatt, sjekker heller imårgen, natta. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 En kamerat av meg hadde også dette problemet. Han ble helt desperat. Han trykket på alle knapper han kunne. Jeg husker ikke hva han gjorde da. Du kan jo sende han en PM. Brukernavnet her på hw er Laman Lenke til kommentar
€THA Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Takk, en PM er sendt til Laman, er han ofte pålogget på Hardware.no? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Takk, en PM er sendt til Laman, er han ofte pålogget på Hardware.no? Egentlig ikke. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Under oppstart trykk F8, deretter start med siste virkende oppsett Lenke til kommentar
€THA Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Klarte å fikse det selv! Under oppstart, trykk F8 ca. 250-300 ganger. Så velger du "Start i VGA-modus" Avinstaller Powerstrip, restart maskin, alt funger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå