arneboe Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Ok, jeg ser på meg selv som rimelig datakyndig, men her sier det stopp for meg. Når jeg prøver å se videofilm (avi/mpg) i windows xp så er fargene blitt helt forvrengt. Det ser nesten ut som filmene blir vist i 256 farger. det gjelder for både media player, winamp, Cyberlink Powerdvd etc... Ser jeg f.eks en quicktime film (.mov) så fungerer den helt fint. Det er heller ikke problemer med farge i windows eller i spill og lyd fungerer helt fint. Jeg har prøvd å reinstallere mediaplayer, reinstallere video codecs, skjermkort drivere og direct x, men ingen av disse tingene har hjulpet. System: AMD Athlon XP 2500+ 512 MB Ram GeForce Fx 5700LE Windows XP Pro NOR Noen som kan hjelpe? *EDIT* Fixa det selv Denne sto på.. slo den av og alt funka fint igjen! Endret 5. juli 2005 av arneboe Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Se om VideoLAN klarer å spille den fila feilfritt. Om ikke er den mest sannsynelig skadet, for VLC er beryktet for å kunne spille det meste som eksiterer uten problemer (f.eks grønn-Xvid-grøt osv) Edit: Ugh, så du fikk fikset problemet selv først nå. Dog, jeg anbefaler VideoLAN på det sterkeste! Endret 6. juli 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå